Gå til innhold

Irriterende folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer nok til å virke skikkelig kjip nå, og jeg kan jo forstå litt hvorfor. En venninne av meg irriterer meg så grenseløst, nesten samme hva hun sier eller gjør. Det har ikke alltid vært sånn, og jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor jeg nå synes at hun er så irriterende. Føler meg helt grusom, for hun er ikke en dårlig person, men hun er veldig selvsentrert og blir generelt for mye, til tider. Har prøvd å sette meg inn i hennes situasjon, å ta meg selv i å bli irritert, samt tenke gjennom hvorfor, å ta litt avstand for å se om jeg bare trengte en pause, og slike ting, men samme hva, så kjenner jeg at humøret blir dårlig så snart hun sender mld e.l. Jeg vet at jeg hadde syntes det var veldig leit dersom venner av meg opplevde meg på denne måten, og ble irriterte av at jeg tok kontakt, og vil ikke gjøre det mot henne. Samtidig så har det jo ikke skjedd noe spesielt mellom oss, og er ingen spesifikk grunn til at jeg eventuelt skal trekke meg unna/kutte kontakten, for hennes del, selv om relasjonen ikke gir meg noe godt, for øyeblikket. Vil ikke ende med å bli sint og/eller si sårende ting hvis det går for langt. Hjelp!

Anonymkode: 746fc...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...