Hmmmmmm Skrevet 31. mars 2024 #21 Skrevet 31. mars 2024 Jeg forstår ikke at folk syns appene skal brukes til tull. Bør ikke man først være klar for forhold før man lager seg en profil. Det blir som å legge ut bilen sin på Finn, men så avvise alle som vil kjøpe. Lure og bedra folk med andre ord. Heldigvis går det ikke utover meg da jeg ikke har behov for andre folk eller deres bekreftelser 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #22 Skrevet 31. mars 2024 Hmmmmmm skrev (2 timer siden): Jeg forstår ikke at folk syns appene skal brukes til tull. Bør ikke man først være klar for forhold før man lager seg en profil. Det blir som å legge ut bilen sin på Finn, men så avvise alle som vil kjøpe. Lure og bedra folk med andre ord. Heldigvis går det ikke utover meg da jeg ikke har behov for andre folk eller deres bekreftelser Så lenge appene legger opp til det og synes det er greit at folk bruker verktøyet deres slik, så blir det også slik. Anonymkode: ce808...85f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #23 Skrevet 31. mars 2024 Hvordan er det forskjellig fra fysisk møte med mennesker for oss som var single for 20 år siden? Jeg har opplevd å «kaste bort» kvelden på en hyggelig dame som lar seg oppvarte for å runde av med at hun skal hjem til typen sin. Jeg førte det opp under «sosial trening med det annet kjønn». Man vet aldri hva motparten vil, og bør se på alt som en hyggelig lek hvor det at ting skjer er en uventet bonus. Anonymkode: 0ec51...31e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå