AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Hei. Man her på 36 år. Går igjennom en separasjon og har nesten litt cravings etter å se om det er noen som ønsker meg. Forholdet jeg har vært i har vart lenge, og jeg er nok overhode ikke klar for et nytt forhold. Men etter bruddet har selvbilde rast og ønsker kontakt og bekreftelse fra damer. Rettere sagt at noen syns jeg er pen, som jeg syns er pen tilbake. Tankene napper derfor i dating apper for å se om noen ønsker å chatte med meg. Er det en dårlig ide? Anonymkode: 5eea1...7ad
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 Ja, for du kommer bare til å kaste bort folks tid. Anonymkode: 3c688...0f9 4 1
svartkatt Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 Det er vel ikke så uvanlig at appene blir brukt til det... 😏
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. mars 2024 #4 Skrevet 30. mars 2024 Helt normalt. Bare vær ærlig om det i profilen om at du er der for å møte nye mennesker og ikke er klar for noe seriøst enda. Verste du gjør er å begynne å tulle med andres følelser så de sitter igjen sånn du føler deg nå.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Skrevet 30. mars 2024 Please ikke gjør det. Akkurat vært borti ett rasshøl som nylig er dumpet av eksen og sitter å groomer kvinner på diverse date-apper pga ett umettelig bekreftelses- og oppmersomhetsbehov, samtidig. Det er rett og slett hans hovedhobby. Spar kvinner får sånn dritt og vent til du faktisk er emosjonelt tilgjengelig. Kvinner er mennesker, med egne behov, ikke utstyr for menn. Anonymkode: b44dd...914 8 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #6 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Please ikke gjør det. Akkurat vært borti ett rasshøl som nylig er dumpet av eksen og sitter å groomer kvinner på diverse date-apper pga ett umettelig bekreftelses- og oppmersomhetsbehov, samtidig. Det er rett og slett hans hovedhobby. Spar kvinner får sånn dritt og vent til du faktisk er emosjonelt tilgjengelig. Kvinner er mennesker, med egne behov, ikke utstyr for menn. Anonymkode: b44dd...914 Løy han om at han ville ha forhold da? Ellers er det jo helt ok å søke bekreftelse Anonymkode: 30be2...c1c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #7 Skrevet 30. mars 2024 WhisperingWind skrev (35 minutter siden): Helt normalt. Bare vær ærlig om det i profilen om at du er der for å møte nye mennesker og ikke er klar for noe seriøst enda. Verste du gjør er å begynne å tulle med andres følelser så de sitter igjen sånn du føler deg nå. Han er jo ikke der for å møte nye mennesker? Han er der utelukkende for å chatte med folk og få oppmerksomhet. Anonymkode: 3c688...0f9 1 2
kiloijdh Skrevet 30. mars 2024 #8 Skrevet 30. mars 2024 Det er penger å tjene for Tinder på at du har dårlig selvbilde. Appene er som skapt for det 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #9 Skrevet 30. mars 2024 Mange gjøre det, men er jo like effektiv å ta deg en tur på byen å prat med der motsatte kjønn. Anonymkode: 42f43...738
NiceOrNothing Skrevet 30. mars 2024 #10 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei. Man her på 36 år. Går igjennom en separasjon og har nesten litt cravings etter å se om det er noen som ønsker meg. Forholdet jeg har vært i har vart lenge, og jeg er nok overhode ikke klar for et nytt forhold. Men etter bruddet har selvbilde rast og ønsker kontakt og bekreftelse fra damer. Rettere sagt at noen syns jeg er pen, som jeg syns er pen tilbake. Tankene napper derfor i dating apper for å se om noen ønsker å chatte med meg. Er det en dårlig ide? Anonymkode: 5eea1...7ad Kjøp deg heller et speil , å si pene ting til deg selv. Du trenger ikke bruke random fremmede til å bygge opp selvbildet ditt 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #11 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Man her på 36 år. Går igjennom en separasjon og har nesten litt cravings etter å se om det er noen som ønsker meg. Forholdet jeg har vært i har vart lenge, og jeg er nok overhode ikke klar for et nytt forhold. Men etter bruddet har selvbilde rast og ønsker kontakt og bekreftelse fra damer. Rettere sagt at noen syns jeg er pen, som jeg syns er pen tilbake. Tankene napper derfor i dating apper for å se om noen ønsker å chatte med meg. Er det en dårlig ide? Anonymkode: 5eea1...7ad Det er det 90% bruker Tinder og andre apper til så kjør på! Anonymkode: ce808...85f
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. mars 2024 #12 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er jo ikke der for å møte nye mennesker? Han er der utelukkende for å chatte med folk og få oppmerksomhet. Anonymkode: 3c688...0f9 Vel, chatte da, men same shit. Være ærlig om situasjonen🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #13 Skrevet 30. mars 2024 Jeg begynte å chatte, en stund før jeg flyttet ut. Hun var gift, og det føltes som noe safe å søke oppmerksomhet hos, og snakke med. Det endte med flere års oppheng, for hun klarte ikke å gå fra sitt forhold. Moralen er; vær forsiktig. Du kan være mer som en følelsesmessig svamp enn du tror. Anonymkode: 448d7...32a 1
Bombasi Skrevet 30. mars 2024 #14 Skrevet 30. mars 2024 Høres rart ut at du skal ut å fiske etter oppmerksomhet og bekreftelse når du ikke er klar for noe annet enn selvsmøring. For øvrig er det vanlig at folk som kommer ut fra et langvarig forhold føler de må ut å "omfavne verden". Et merkelig fenomèn det der, men en slags respons på å være ekskludert fra tilgjengeligheten. Mange tror dessverre at de i tillegg er guds gave til single der ute, men så får de seg et skikkelig magaplask når responsen uteblir. Bygg deg opp og bruk tid på å bli klar før du tyr til nye forbindelser. 2
Fjompenisse Skrevet 30. mars 2024 #15 Skrevet 30. mars 2024 15 minutter siden, Bombasi said: Høres rart ut at du skal ut å fiske etter oppmerksomhet og bekreftelse når du ikke er klar for noe annet enn selvsmøring. For øvrig er det vanlig at folk som kommer ut fra et langvarig forhold føler de må ut å "omfavne verden". Et merkelig fenomèn det der, men en slags respons på å være ekskludert fra tilgjengeligheten. Mange tror dessverre at de i tillegg er guds gave til single der ute, men så får de seg et skikkelig magaplask når responsen uteblir. Bygg deg opp og bruk tid på å bli klar før du tyr til nye forbindelser. Jeg var der rett etter at forholdet ble bekreftet slutt. Savnet den bekreftelsen på at man er god nok. Tenkte mye på Tinder-profil og dating, men kom på «bedre» tanker etter hvert og droppet hele greia før jeg kom i gang. Trenger åpenbart litt tid for meg selv, selv om det hadde vært fristende å pule litt rundt etter nesten 30 år med eks-kona. Nyter det å være singel overraskende godt og det gjør godt for psyken 🙂 Er forøvrig ikke redd for magaplask 😉
Bombasi Skrevet 30. mars 2024 #16 Skrevet 30. mars 2024 Fjompenisse skrev (6 minutter siden): Jeg var der rett etter at forholdet ble bekreftet slutt. Savnet den bekreftelsen på at man er god nok. Tenkte mye på Tinder-profil og dating, men kom på «bedre» tanker etter hvert og droppet hele greia før jeg kom i gang. Trenger åpenbart litt tid for meg selv, selv om det hadde vært fristende å pule litt rundt etter nesten 30 år med eks-kona. Nyter det å være singel overraskende godt og det gjør godt for psyken 🙂 Er forøvrig ikke redd for magaplask 😉 Det er sikkert fristende å "pule litt rundt" etter å ha staka i samme hullet i nesten 30 år, men realiteten for de fleste menn er at den bekreftelsen og oppmerksomheten man kaster seg på i ren desperat refleks etter et samlivsbrudd uteblir. Man får seg et magaplask og en realitetssjekk man ikke er klar for. Kan fort ende opp vondbroten av det i en tid man har det "fælt" fra før av. Derfor er det viktig å gjøre som deg. Å ta et steg tilbake, og få ro i livet. For da er man iallfall ferdigtrøstet og forberedt på magaplaskene. Er kanskje derfor du ikke er redd det nå? Fordi singeltilværelsen du rakk å kjenne på smakte godt. Kanskje det hadde føltes verre for deg om du kastet deg på Tinder-bølgen momentant, der du var desperat etter repons, og så ende opp med ingenting annet enn at du må stikke snoppen inn i støvsugeren for å få deg fremmed. 1
Fjompenisse Skrevet 30. mars 2024 #17 Skrevet 30. mars 2024 29 minutter siden, Bombasi said: Kanskje det hadde føltes verre for deg om du kastet deg på Tinder-bølgen momentant, der du var desperat etter repons, og så ende opp med ingenting annet enn at du må stikke snoppen inn i støvsugeren for å få deg fremmed. 😂😂😂 Er rimelig sikker på at jeg ikke hadde endt opp med frøken Electrolux, men 100% enig i resten av innlegget ditt. Jeg har definitivt godt av å være skikkelig singel en periode.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #18 Skrevet 30. mars 2024 Bombasi skrev (1 time siden): Det er sikkert fristende å "pule litt rundt" etter å ha staka i samme hullet i nesten 30 år, men realiteten for de fleste menn er at den bekreftelsen og oppmerksomheten man kaster seg på i ren desperat refleks etter et samlivsbrudd uteblir. Man får seg et magaplask og en realitetssjekk man ikke er klar for. Kan fort ende opp vondbroten av det i en tid man har det "fælt" fra før av. Derfor er det viktig å gjøre som deg. Å ta et steg tilbake, og få ro i livet. For da er man iallfall ferdigtrøstet og forberedt på magaplaskene. Er kanskje derfor du ikke er redd det nå? Fordi singeltilværelsen du rakk å kjenne på smakte godt. Kanskje det hadde føltes verre for deg om du kastet deg på Tinder-bølgen momentant, der du var desperat etter repons, og så ende opp med ingenting annet enn at du må stikke snoppen inn i støvsugeren for å få deg fremmed. Jeg har endt opp med mr jif. Anbefaler han ikke da han er direkte farlig. Anonymkode: 199b4...548
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #19 Skrevet 31. mars 2024 Det er den beste ideen. Her misbruker vi alle tiden til hverandre. Bare egoister Anonymkode: 141bb...64f 1
Fjellmannover190 Skrevet 31. mars 2024 #20 Skrevet 31. mars 2024 Å bruke apper eller lignende vil ikke gi bekreftelse om du ikke er klar for det, putter inn litt innsats eller er redd for å bli avvist. Jeg gikk ut fra langvarig forhold, brukte noen måneder på å finne meg selv, og lærte litt nytt om dating i dag vs på 90-tallet, også gikk jeg ut og var klar. Fikk da det du spør om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå