Gå til innhold

Hot or not?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt mannen min og spurt om han hadde det bra eller om noen hadde tatt telefonen hans

Anonymkode: 325bf...b98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men nå må vi også huske at vi ikke at et forhold til deg, eller i det hele tatt kjenner deg, så vil bli mye mer kritisk.

Men er enig i at emojiene føles nei for meg. 

Anonymkode: f24a7...38e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant å høre hva kona di mente om det. Og hvordan det gikk.  Du fikk hvertfall ikke mye skryt her.

Anonymkode: 4f0c8...d9b

Skrevet

Litt for mye for min smak. Hadde vært nok om han skrev «Kåt og nydusjet. Kommer du?» eller eventuelt et dick pic. Jeg er en ganske enkel sjel. 

Men for all del, fine ord å få. 

AnonymBruker
Skrevet

Det begynte bra 😅😅 som flere sier, for mange ord. Jeg hadde kun trengt essensen. Jeg elsker deg. Du er deilig. Jeg har lyst på deg. Du betyr alt for meg. 

Anonymkode: c1bb2...6c5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tøff gjeng dette her må jeg si! Hehehe

Trådstarter her, måtte rett og slett stå frem når jeg fikk såpass med tyn her 🤪 

Takker for gode og ærlige tilbakemeldinger. Tar til meg hovedpoenget her. Innrømmer det at jeg blir gjerne ekstra amorøs og "utgreiende" i språket når jeg er såpass på druen. Hehe.

Men alikevell litt overrasket over den totale slakten her, for min del så var dette faktisk en melding som jeg la mye tid, energi og følelser i. Sånn at jeg blir jo overrasket over at så mange av dere kvinner hadde vært så tøff og avvisende til deres menn på noe sånt. 

Noen spørsmål og tanker til videre diskusjon:

- Får ikke mennene deres "lov" til å blottstille sine følelser og lyster ovenfor dere uten å bli avfeid?

- Når dette er så turnoff for dere, er det på basis av at mannen ikke kan ha sånne tanker og følelser som jeg uttrykte i meldingen? Eller er det bare at mannen ikke kan få "lov" til å utrykke de på en så ærlig, beskrivende, sårbar måte?

- Hvis dere selv hadde utrykk deres virkelige følelser, og bokstavelig talt tilbudt dere selv til deres mann til å gjøre hva de vil med deg til deres egen nytelse sånn som jeg gjorde i den meldingen. Og så blitt avfeid helt av deres partner sånn som de fleste her utrykte, hvordan hadde dere da følt dere?

- Betyr alt dette her at i stedet for å utrykke seg åpent, detaljert med følelser og lyster med fare for å tydeligvis bomme helt og ha total motsatt effekt på sin kone enn hva som var intensjonen, så må/bør mannen heller sensurere seg selv? Begrense seg på en måte og ikke vise sitt hele? For å unngå alle de reaksjonene og svarene som jeg fikk av mange nå.

PS. Det skal også sies her da at jeg og kona har for ikke så lenge siden sagt at det er veldig lenge siden vi har bundet og tatt bind på øynene til hverandre, og at vi begge ville gjøre det på den andre igjen. Og at kona har utrykt at hun ønsker at vi skal få et mer lekent sexliv, hun er klar over at det er hun som er bremsen når det kommer til dette. Og så hører det også til historien at vi hadde en lignende episode for et par mnd siden hvor jeg skrev en kortere mer rett frem mld til henne etter jeg kom hjem fra byen, og hun da pyntet seg opp i en body og kom opp på gjesterommet på morgenen etter når hun våknet og vi hadde en herlig stund sammen.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes desperat og litt ekkelt ut. Hadde ledd meg i hjel 🤣 Dessuten, hun ba deg nok om å sove en annen plass av en grunn 

Anonymkode: 41ac8...5ce

Skrevet

Du starter romantisk og ender i seksuelle fantasier. Og fantasien er muligens noe for viderekomne.. vet ikke om dere er det eller ei. 

Det dummeste er egentlig at du er full? Du skreiv rolig kveld, og siden sier du nå at du blir ekstra amorøs når du drikker.. så ikke fullt så rolig kveld likevel. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt over the top for min del 😅 Men om du og din fru kommuniserer over tekst på den måten er jo det fint for dere. Mannen og jeg er veeeldig søte på meldinger (og med hverandre), men vi tar nok litt hardere i på tekst når sex er tematikken og er litt mer vågale (og kortere) i ordbruken. Dette høres litt mer slaskete og flåsete ut for meg 🤭

Anonymkode: 55a3b...c98

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, dette var flau lesning. Dessuten gir du henne ikke så mye valg heller. Et godt råd: Dra aldri morsrollen inn i kjæreste/seksuelle settinger, det blir fort turn-off.

Anonymkode: d2896...736

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

NOT! 😂

Anonymkode: 92973...c25

AnonymBruker
Skrevet
bergkatt skrev (3 timer siden):

Takker for gode og ærlige tilbakemeldinger. Tar til meg hovedpoenget her. Innrømmer det at jeg blir gjerne ekstra amorøs og "utgreiende" i språket når jeg er såpass på druen. Hehe.

Men alikevell litt overrasket over den totale slakten her, for min del så var dette faktisk en melding som jeg la mye tid, energi og følelser i. Sånn at jeg blir jo overrasket over at så mange av dere kvinner hadde vært så tøff og avvisende til deres menn på noe sånt. 

- Får ikke mennene deres "lov" til å blottstille sine følelser og lyster ovenfor dere uten å bli avfeid?

- Når dette er så turnoff for dere, er det på basis av at mannen ikke kan ha sånne tanker og følelser som jeg uttrykte i meldingen? Eller er det bare at mannen ikke kan få "lov" til å utrykke de på en så ærlig, beskrivende, sårbar måte?

- Hvis dere selv hadde utrykk deres virkelige følelser, og bokstavelig talt tilbudt dere selv til deres mann til å gjøre hva de vil med deg til deres egen nytelse sånn som jeg gjorde i den meldingen. Og så blitt avfeid helt av deres partner sånn som de fleste her utrykte, hvordan hadde dere da følt dere?

- Betyr alt dette her at i stedet for å utrykke seg åpent, detaljert med følelser og lyster med fare for å tydeligvis bomme helt og ha total motsatt effekt på sin kone enn hva som var intensjonen, så må/bør mannen heller sensurere seg selv? Begrense seg på en måte og ikke vise sitt hele? For å unngå alle de reaksjonene og svarene som jeg fikk av mange nå.

PS. Det skal også sies her da at jeg og kona har for ikke så lenge siden sagt at det er veldig lenge siden vi har bundet og tatt bind på øynene til hverandre, og at vi begge ville gjøre det på den andre igjen. Og at kona har utrykt at hun ønsker at vi skal få et mer lekent sexliv, hun er klar over at det er hun som er bremsen når det kommer til dette. Og så hører det også til historien at vi hadde en lignende episode for et par mnd siden hvor jeg skrev en kortere mer rett frem mld til henne etter jeg kom hjem fra byen, og hun da pyntet seg opp i en body og kom opp på gjesterommet på morgenen etter når hun våknet og vi hadde en herlig stund sammen.

Jeg tror at grunnen til mange reagerer er fordi de aldri har opplevd menn som uttrykker seg på den måten som du skrev. At det er uvant. Jeg vil tro de aller fleste ønsker at mannen skal si hva de føler og lyster, at de er trygge nok til å åpne seg helt. Det er flott! Men det er uvant. Tror ikke mange av de hadde reagert på samme negative måte som de skriver her om deres mann gjennom mange år hadde sendt en lignende melding. Men jeg må ærlig si at min mann skriver aldri noe sånt til meg og om han hadde det så hadde jeg lurt på om han hadde vert utro eller noe den kvelden 😅

Anonymkode: e718f...350

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orket ikke lese ferdig. Det ble mer og mer avtennende. Altfor klissete og sminkende. Likte det første avsnittet, og syns det hadde passet med en god natt etter det. Det hadde kanskje gitt tanker om sex dagen derpå. For sex samme natt, hadde det vært rikelig med å skrevet at du var kåt av å tenke på meg, så kom til gjesterommet om du er våken e.l. 

Anonymkode: 771db...32b

AnonymBruker
Skrevet

Å du spør om du ikke skal få lov å blottlegge følelsene dine i den grad. Nei, ikke når sex er misjonen bak. Si det edru, uten baktanker. 

Anonymkode: 771db...32b

• Nyttig 3
Skrevet

Alt for meget. Virket som du legger inn en bestilling med hva hun skal ha på seg etc. Om du er blindet, ser du vel ikke det uansett?

En invitasjon lydene "jeg har tatt på/gjort noe du liker. Håper du kommer og bruker meg hadde hatt en litt bedre ordlyd. Starten virker som ei innlegg på Facebook ifm bursdag etc. Synes det selv da er litt too much. 

Min mening.

AnonymBruker
Skrevet

For å starte med det som er positivt. Du er ikke redd for å fortelle hvor glad du er i henne. Det er flott. Fortsett med det!

"Hei kjære deg! 

Min fantastiske kone, bestevenn og mor til mine barn 😍 Du er den viktigste i mitt liv, og sammen er vi de to viktigste for våre barn 🤩 

Du er utrolig i mine øyne, og du er helt rå (digg) for meg 🥰

Helt greit. Kanskje litt sånn på-fylla-overentusiastisk, men allikevel en hyggelig melding å få. Småpirk: "utrolig i mine øyne" og "helt rå (digg) for meg" kan, om hun er litt usikker på seg selv, oppfattes som om hun ikke egentlig er digg og utrolig, og at det kun er du som er i stand til å se henne på denne måten.

Jeg ligger oppe på gjesterommet som du ønsket, hadde en fin kveld med kompiser, ganske rolig og kontrollert kveld. Ligger nå oppe så jeg ikke snorker og plager deg. Men duuuu søren så ensomt og tomt det er her, mangler noe.. savner noe.. har lyst på noe.. det noe er DEG, OG den varme, myke, gode og sexye kroppen din.. Jeg har lagt meg her oppe, nydusjet, nybarbert, nyforelsket (etter den fine tiden vi har hatt i det siste), og nykåt for deg! Kan ikke du komme opp hit og gi meg litt selskap når du våkner? 

Dette kan være oppriktig informasjon om ting du tenker i øyeblikket, men undertonen sier: "Stakkars meg. Forvist til gjesterommet. Kanskje du får litt dårlig samvittighet og trøster meg med sex hvis jeg forteller deg hvor tappert jeg lider helt alene her oppe, og i tillegg sper på med noen komplimenter."

Kanskje ta på noe fint du vet jeg liker og som du føler deg komfortabel i, smyge deg opp i sengen, vekke meg forsiktig så vi kan gjøre hverandre godt og utforske noen herlige ting sammen? 

"Gjør deg ekstra sexy for meg og gå rett i gang med forføring med én gang du våkner. Hvem trenger kaffe, frokost, dusj og avslapning? Du kan også få orgasme hvis du vil, da."

Jeg ligger her både bundet og blindet tenk..... Her er det nok sjanse for noen heldige å både forsyne seg og bruke meg til eget ønske og nytelse............. 🫣 Kom å bruk meg som du vil da vel??? 🫠"

"Jeg har store planer om å bli den neste Houdini. men istedenfor å bryte meg ut av ting skal jeg heller imponere med å lage knuter så sikre at det er plent umulig å komme seg løs. Bare kom og prøv, men helst bruk fitta, he he. Bare et forslag, altså, selv om jeg har planlagt alt i detalj. Du kan så klart si nei, men da blir jeg lei meg" (Seriøst. Hvordan i all verden klarer du å binde deg selv fast, og hva skjer om det plutselig oppstår brann?)

Hele greia smaker av gutt som har vært uoppfordret kjempesnill og støvsugd stua for mamma, så viser det seg "tilfeldigvis" 30 minutter senere at det har kommet et nytt PC-spill han har lyst på. Du spør i ditt neste innlegg om mannen ikke kan få lov til å utrykke seg på en ærlig, beskrivende, sårbar måte. Jo, det kan han, men han bør samtidig tenke på hvordan det oppfattes av de rundt ham, akkurat som når en kvinne deler sine følelser. Når jeg deler følelser sier jeg ikke alt jeg tenker helt uten filter, fordi jeg 1: Ønsker at det skal være konstruktivt, og 2: Ikke har lyst til å såre følelsene til den jeg snakker med. Det kan glippe en gang iblant, men normalen er at jeg tar mye hensyn.

Svarene du får her er preget av at du snakker med tilfeldige mennesker på et forum, og da får du gjerne mer krasse svar enn når du snakker med en venn/kjæreste. Vi tenker heller ikke (nødvendigvis) likt som din kone, så hennes turn-ons kan være gedigne turn-offs for oss. Jeg tenker at less is more. Den første delen av meldingen var hyggelig, og kunne fungert som en liten booster for lysten på sikt. Når du begynte å blande inn seksuelle fantasier rett etter at du hadde fokusert på vennskap, familie og barna deres, ble det bare en ubehagelig kobling.

Det er positivt at du tar initiativ, men med mindre kona di tenner spesifikt på å være litt dominant og bruke deg, høres det bare ut som om du inviterer til, og forventer at hun skal ha glede av, ekstra jobbing altfor tidlig en helgemorgen. Hun kan ha et annet tenningsmønster, men morgenen er i alle fall det tidspunktet jeg har desidert minst lyst på noe seksuelt.

Anonymkode: 6f491...64a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte første delen. Du burde stoppet der. Når du begynner å skrive om at du er kåt og vil at hun skal komme opp, da mister jeg interessen. Hadde jeg vært konen din ville det gjort meg stresset - at du håpet jeg ville komme. Jeg ville mest sannsynlig ikke vært like kåt på deg sånn midt på natten mens jeg hadde vært hjemme. Sannsynligvis ville jeg vært veldig trøtt eller allerede sovner, det siste jeg hadde tenkt på hadde nok vært å pule med deg.

Anonymkode: 657d2...b53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bergkatt skrev (14 timer siden):

Jeg synes ikke det er turnoff. Alt som kommer fra min elskede er velkomment, følelser, lyster og alt. 

Men jeg hadde nok antatt at han var rimelig full når han skrev den 😅 Jeg sover ikke når han er ute, ikke før han kommer hjem. Og foretrekker at han kommer og legger seg i sengen med meg, uansett hvor han har vært.

Om han mot formodning lå på gjesterommet og sendte en slik melding hadde jeg gladelig troppet opp, bundet, sugd, pirret, ridd osv. Men, tipper fylletissen ikke hadde holdt til store greiene egentlig 🍻😅

Jeg liker meldinger gjennom arbeidsdagen om at han vil slikke fitta mi, ta meg bakfra, leke med puppene mine... eller rett og slett at han savner meg og gleder seg til å se meg og holde rundt meg ❤️

Anonymkode: c1bb2...6c5

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...