AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Kontekst: Sendte denne til kona etter en natt ute med noen kompiser. Vi hadde barnefri og ingen forpliktelser denne dagen. Hvordan hadde du reagert på en sånn melding på messenger? Og hvorfor? "Hei kjære deg! Min fantastiske kone, bestevenn og mor til mine barn 😍 Du er den viktigste i mitt liv, og sammen er vi de to viktigste for våre barn 🤩 Du er utrolig i mine øyne, og du er helt rå (digg) for meg 🥰 Jeg ligger oppe på gjesterommet som du ønsket, hadde en fin kveld med kompiser, ganske rolig og kontrollert kveld. Ligger nå oppe så jeg ikke snorker og plager deg. Men duuuu søren så ensomt og tomt det er her, mangler noe.. savner noe.. har lyst på noe.. det noe er DEG, OG den varme, myke, gode og sexye kroppen din.. Jeg har lagt meg her oppe, nydusjet, nybarbert, nyforelsket (etter den fine tiden vi har hatt i det siste), og nykåt for deg! Kan ikke du komme opp hit og gi meg litt selskap når du våkner? Kanskje ta på noe fint du vet jeg liker og som du føler deg komfortabel i, smyge deg opp i sengen, vekke meg forsiktig så vi kan gjøre hverandre godt og utforske noen herlige ting sammen? Jeg ligger her både bundet og blindet tenk..... Her er det nok sjanse for noen heldige å både forsyne seg og bruke meg til eget ønske og nytelse............. 🫣 Kom å bruk meg som du vil da vel??? 🫠" Fyr løs, spent å høre ærlige tilbakemeldinger. Anonymkode: fed5c...f93
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 Jeg hadde ledd jeg i hjel og tenkt at du var sørpe dritings som har skrevet noe slikt😂😂 Anonymkode: 191ef...ca6 2 1 9
harma Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 (endret) For meg er dette for mye, for mange ord…. Litt avhengig av humør hadde jeg nok enten begynt å flire eller blitt oppgitt og lagt meg til å sove. 🙈😅 har sikkert noe med at det er annet språk enn hva mannen min og jeg bruker. For meg hadde det være mer enn nok med noe sånt som «Har lagt meg oppe så jeg ikke skal forstyrre deg, men har skikkelig lyst på deg nå. Kom gjerne oppom om du vil ❤️» Det viktigste er jo at det funker for dere! Endret 30. mars 2024 av harma 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Skrevet 30. mars 2024 NOT….Alt for lang og klissete og teit tekst. Beklager å si det, men tror dette hadde blitt turn-off for de fleste….🥴 »Det enkle er ofte det beste»😬 Lykke til….🤗 Anonymkode: 22b32...b00 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #6 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hadde ledd jeg i hjel og tenkt at du var sørpe dritings som har skrevet noe slikt😂😂 Anonymkode: 191ef...ca6 Samme her. Men en god latter forlenger livet sier de. Anonymkode: feae1...bbb 1
Hannah80 Skrevet 30. mars 2024 #7 Skrevet 30. mars 2024 Huff, det var flaut å lese. Jeg hadde foretrukket "Skal vi pule?" Det enkle er ofte det beste. 5 1
Bamseklemmer Skrevet 30. mars 2024 #8 Skrevet 30. mars 2024 Hannah80 skrev (2 timer siden): Huff, det var flaut å lese. Jeg hadde foretrukket "Skal vi pule?" Det enkle er ofte det beste. Hehe.. huff ja.. det høres ut som han har vært utro, og skal pynte i krampetrekninger for forholdet. Det er iallefall det jeg får høre, hvis jeg skriver mere overdådig enn vanlig: "Ka fa..n! Har du gjordt noe galt?" "Er det noe du skal smiske deg til?" "Du bare prøver å få meg til sengs"😅 3
K.B. Skrevet 30. mars 2024 #9 Skrevet 30. mars 2024 Fy faen så kleint! Jeg håper virkelig ikke du sendte den meldingen.. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #10 Skrevet 30. mars 2024 St du ligge bundet og blindet til hennes forlystelse? Hun skal stå opp å varte deg opp seksuellt altså,.. en jobb, ikke noe kos. En kvinne som ikke liker å dominere vil jo syntes det er veldig turn off. Man er jo ikke klar til slikt ut av det blå. Dette blir som dick pick. Now en mann ville likt og tenker hun skal like det samme. Ingenting av det du sier her er jo for henne. Du kunne heller spurt om hun kunne gitt beskjed om hun var klar så skulle du komme å gi henne så mange orgasmer som hun ønsket. Det hadde i alle fall vært ett hakk bedre. Anonymkode: 879e9...7cb 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #11 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kontekst: Sendte denne til kona etter en natt ute med noen kompiser. Vi hadde barnefri og ingen forpliktelser denne dagen. Hvordan hadde du reagert på en sånn melding på messenger? Og hvorfor? "Hei kjære deg! Min fantastiske kone, bestevenn og mor til mine barn 😍 Du er den viktigste i mitt liv, og sammen er vi de to viktigste for våre barn 🤩 Du er utrolig i mine øyne, og du er helt rå (digg) for meg 🥰 Jeg ligger oppe på gjesterommet som du ønsket, hadde en fin kveld med kompiser, ganske rolig og kontrollert kveld. Ligger nå oppe så jeg ikke snorker og plager deg. Men duuuu søren så ensomt og tomt det er her, mangler noe.. savner noe.. har lyst på noe.. det noe er DEG, OG den varme, myke, gode og sexye kroppen din.. Jeg har lagt meg her oppe, nydusjet, nybarbert, nyforelsket (etter den fine tiden vi har hatt i det siste), og nykåt for deg! Kan ikke du komme opp hit og gi meg litt selskap når du våkner? Kanskje ta på noe fint du vet jeg liker og som du føler deg komfortabel i, smyge deg opp i sengen, vekke meg forsiktig så vi kan gjøre hverandre godt og utforske noen herlige ting sammen? Jeg ligger her både bundet og blindet tenk..... Her er det nok sjanse for noen heldige å både forsyne seg og bruke meg til eget ønske og nytelse............. 🫣 Kom å bruk meg som du vil da vel??? 🫠" Fyr løs, spent å høre ærlige tilbakemeldinger. Anonymkode: fed5c...f93 Alt for mye tekst Anonymkode: e2032...c39 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #12 Skrevet 30. mars 2024 Bundet og blindet, og hvem skrev meldingen? I mine øyne kleint og for mye av alt. M54 Anonymkode: 623c3...55a 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #13 Skrevet 30. mars 2024 Ikke bland barn og sex i en melding🤭 For meg hadde det holdt med: Jeg savner deg og vil gjerne ha deg intill meg🥰 Anonymkode: ec57d...67b 5 4
Curiousine Skrevet 30. mars 2024 #14 Skrevet 30. mars 2024 (endret) For mye tekst og for mye kliss. Håper vi får oppdatering på hvordan det gikk😅 selv om jeg ikke tror det gikk så bra. Endret 30. mars 2024 av Curiousine 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #15 Skrevet 30. mars 2024 Jeg hadde likt det! Anonymkode: ff91c...1d6
Vera Skrevet 30. mars 2024 #16 Skrevet 30. mars 2024 Hannah80 skrev (5 timer siden): Huff, det var flaut å lese. Jeg hadde foretrukket "Skal vi pule?" Det enkle er ofte det beste. Jepp, enig! Eller rett og slett bare «Pulings?» 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #19 Skrevet 30. mars 2024 Hvorfor sender du en hel novelle? Og du skriver som en 50-åring. Ikke spesielt hot. Faktisk ganske beta og needy. Anonymkode: 11795...344 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #20 Skrevet 30. mars 2024 Klarte neste ikke lese ferdig, det der var pinlig 😳 Anonymkode: c4e64...3c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå