AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #1 Del Skrevet 29. mars 2024 Kan noen komme med gode forslag på hvordan skrive en invitasjon med litt humor på rim? Jeg vil at bryllupet skal være litt avslappet og ikke så nøye, det blir middag og fest med alkohol utover natten. Vi har leid lokale og skal ha treretters middag. Kaker og kaffe etterpå. Vi kjøper inn alkohol til både middag, kaffen og litt til festen etterpå. Noe av det jeg har så langt (svært lite) Alle er velkommen både over og under atten så får hver enkelt bestemme når det er natten! Her ønsker jeg at det skal være avslappet, men pyntet, noen forslag? Antrekk: Kom som du er med pyntede klær! Bunad er tøft det samme er kjole med kløft. Huff! Det er i en kirke kl 11 og videre til et lokale med velkomstdrink kl 14. Forslag? Anonymkode: 10933...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Del Skrevet 30. mars 2024 En invitasjon skal inneholde praktiske og presise opplysninger om arrangementet, ikke alt mulig tant og fjas. Anonymkode: 6fc1b...5b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #3 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En invitasjon skal inneholde praktiske og presise opplysninger om arrangementet, ikke alt mulig tant og fjas. Anonymkode: 6fc1b...5b0 Har du noen tips da? Anonymkode: 10933...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 30. mars 2024 #4 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En invitasjon skal inneholde praktiske og presise opplysninger om arrangementet, ikke alt mulig tant og fjas. Anonymkode: 6fc1b...5b0 Det bestemmer de vel selv? Vi planlegger også litt løsere snipp på vårt bryllup og kommer til å vektlegge det i invitasjonen. Jeg personlig liker ikke rim, men hva med å skrive at antrekk ikke er det viktigste? Legge vekt på at dere vil ha en løsere fest. Hvis du vil ha det på rim, er synonymordboka lur å ha i bakhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Del Skrevet 30. mars 2024 Kålrota skrev (4 timer siden): Det bestemmer de vel selv? Vi planlegger også litt løsere snipp på vårt bryllup og kommer til å vektlegge det i invitasjonen. Jeg personlig liker ikke rim, men hva med å skrive at antrekk ikke er det viktigste? Legge vekt på at dere vil ha en løsere fest. Hvis du vil ha det på rim, er synonymordboka lur å ha i bakhånd. Takk for tips! Anonymkode: 10933...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #6 Del Skrevet 30. mars 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Har du noen tips da? Anonymkode: 10933...5f7 Innledende tekst hvor du forteller du ønsker å inby til en avslappet feiring bla bla bla., etterfulgt av praktiske detaljer i listeform. Eksempel: Tid og sted... --- Dagens program Vielse kl. 11, Velkomstdrink kl. 14, Middag kl. ..., Fest kl. 21 - ?? --- Kleskode: Pyntet Anonymkode: 6fc1b...5b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #7 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Innledende tekst hvor du forteller du ønsker å inby til en avslappet feiring bla bla bla., etterfulgt av praktiske detaljer i listeform. Eksempel: Tid og sted... --- Dagens program Vielse kl. 11, Velkomstdrink kl. 14, Middag kl. ..., Fest kl. 21 - ?? --- Kleskode: Pyntet Anonymkode: 6fc1b...5b0 Ja, jeg mente tips ref det jeg faktisk spurte om. Anonymkode: 10933...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. mai 2024 #8 Del Skrevet 31. mai 2024 Velkommen skal dere være nære og kjære. Vi ønsker å feire vår dag (dato, kl slett) Håper at dere er snare (frist for svar) For vi vil ha stor fanfare Mette skal dere bli (middag, kl) Kaffe og noe attåt det vil bli (dessert) Festen vil vare ut i de små timer bare (kl, slett) Danse etter fotens lyst, vi håper ikke det blir tyst. Slik at vi minnes kan Denne dagen i gode venners lag Vi håper dere vil komme, og feire vår dag! Alle hjerter gleder seg For vi ønsker å feire kjærligheten vår Til evigheten står 💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå