Gå til innhold

Fine byer i Europa å reise til alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

🖕

Anonymkode: 1def3...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paris!

Anonymkode: 6efed...295

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen byer som er kun for par eller familier, altså?

Jeg har trivdes i Lyon, Valencia, Frankfurt, Thessaloniki, Amsterdam, København og London. Aldri vært der alene, men byene er da fine okke som. 

Anonymkode: e0a59...c85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du oppleve? Jeg anbefaler Glasgow da folk er åpne og lette å bli kjent med. Trykt. Ellers et godt utgangspunkt for å se Skottland. Ålborg er en fin by. God størrelse. Ikke minst er nord jydene vennlige og morsomme. lund i Sverige er også koselig, en særdeles vakker by. Valencia, her må holdes bedre på lommeboka, men en divers by - strand, arkitektur, historie og liv

Anonymkode: 20810...3ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nær sagt alle byer, men noen av mine favoritter er London, Paris, Dublin, Wien, Tallinn, Venezia, Zurich, Praha, Edinburgh.

Anonymkode: 2e2b9...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riga, Dublin, York, Chania , cypros..samtlige greske øyer. Irland og Skottland. Samtlige demokratisk land er trygg. Men sjekk områder og råd fra lokale om transport, klubber, strøk som er kjent for kriminalitet. Reis og ha det gøy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avignon, med pavepalasset (kan med fordel få med pont du gard også) :) 

Anonymkode: 3fdd6...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

London, Budapest. 

Anonymkode: 9ce37...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva vil du oppleve? Jeg anbefaler Glasgow da folk er åpne og lette å bli kjent med. Trykt. Ellers et godt utgangspunkt for å se Skottland. Ålborg er en fin by. God størrelse. Ikke minst er nord jydene vennlige og morsomme. lund i Sverige er også koselig, en særdeles vakker by. Valencia, her må holdes bedre på lommeboka, men en divers by - strand, arkitektur, historie og liv

Anonymkode: 20810...3ae

Takk for svar😊 Burde nok ha presisert bedre. Må være trygt, og en by å rusle rundt i. Noen severdigheter i gåavstand, og med koselige gater og strøk.

Anonymkode: 1def3...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budapest, men dog ikke for en weekend. Det er litt større avstander mellom severdighetene en mange andre steder. 

Endret av Chomsky89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budapest og Edinburgh 

Anonymkode: 39e9e...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Lisboa. Kjente meg trygg når jeg var ute på kvelden. Mye å oppleve og å se. 

Anonymkode: d7a68...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paris. Har aldri følt meg utrygg der som kvinne på solotur.

Anonymkode: 0b65f...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brighton 👍

Anonymkode: 0a1cc...61a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roma er den beste byen jeg har besøkt alene. Gikk til alle severdigheter. Ble behandlet som ei prinsesse av italienske menn 😁🤣

Anonymkode: 26fc3...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chomsky89 skrev (12 timer siden):

Budapest, men dog ikke for en weekend. Det er litt større avstander mellom severdighetene en mange andre steder. 

Det er jeg ikke enig i. Avstandene er ikke spesielt store sammenlignet med for eksempel London, og kollektivtransport er både billig og godt utbygd. 

Anonymkode: 9ce37...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg veldig trygg i Wien, Budapest, Århus og København alene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i mange europeiske byer alene, og har vel egentlig aldri følt meg utrygg. Men jeg trivdes litt ekstra godt i Wien, Lisboa og Amsterdam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...