Gå til innhold

Er det rart han ikke har ringt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten min gjennom 3 mndr nå og som jeg er eksklusiv med, gir litt lite lyd når han er hjemme hos familien. Han kom dit i forigårs, hadde sagt han skulle prøve få ringt meg på kvelden men han ville ikke love siden det går i ett med besøk osv. Hørte ikke noe, sendte bare en melding om at han nå dro fra her vi bor, for å kjøre til familien 5 timer unna. Ingen lyd den kvelden. Jeg var lei meg, ikke en natta melding en gang? 

Så I går ble han 40 år og det skulle være stor familie samling. Jeg sendte melding og gratulerte han, sa jeg gjerne skulle ha snakket med han men forstår hvis han er opptatt med familie. Vi meldte litt frem og tilbake og han skrev blant annet "du er så god, du 🥰

Ville han slengt på den emojien om det ikke var noe følelser i bildet? 

Ringte heller ikke i går, han var opptatt hele dagen med slekta. 

I dag har han sagt han skal ringe meg nå snart. Men jeg er liksom litt trist for at han ikke har prioritert meg mer mens han har vært der. Har jeg for store forventninger /ønsker? Jeg trenger å høre det, for jeg vet jeg fort kan ha litt for høye krav... 

Anonymkode: 3916b...4cc

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en usikker person…skaff deg et eget liv så du ikke tenker så mye på ham. 

Anonymkode: df35a...06c

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å overanalyser. Lurer du å noe så spør han

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 40 og du er hva da? 13 eller max 14?

Anonymkode: 726d1...73f

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtenker...

Anonymkode: 02b82...5a9

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så rart han ikke ringer, når det sikkert er masse prat og ståk rundt hsn hele tida og han er på besøk med familien. Di fpr gi hsn litt rom, så gleder han seg nok til å ha mer tid og ro til å snakke med deg senere. 

Vet ikke om det er krevende dine som er for høye  du virker usikker, tenker jeg. Du får stole på at hsn er glad i deg selv om hsn ikke ri ger på et par dager, blir bare slitsomt for alke om du skal stresse og være så nevrotisk på det. 

Anonymkode: d17ae...efb

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kveler han. La han være i fred. Han legger på 🥰 og du overtenker noe voldsomt. Hvordan er du hvis han ikke hadde lagt på 🥰 Fyren er med familien!

Dramaqueen. 

Anonymkode: 2241e...4f3

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har seg helt sikkert med en gammel tenåringskjæreste. Garantert

Anonymkode: 5266c...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var hos familien var det et mas og skulle ringe mannen. Jeg orket ikke å forholde meg til ham. Da jeg forsto dette ble livet lettere.

Anonymkode: bf527...5ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal prøve å slappe av litt. Du overanalyserer. Hvis han bor 5 timer unna familie så må han nesten få lov til å bruke tiden sin på dem. Jeg holdt på slik da jeg var yngre så vet hvordan du føler det men bare prøv å ikke legg for mye i ting som kanskje ikke betyr noe. Daten min som jeg holdt på slik med endt opp med å bli barnefaren til mine tre barn. Ikke prøv å kontrollere ham, da vil han trekke seg unna. Ingen liker det. Jeg overanalyserte alt og tenkte akkurat slik du gjør og nå bare skjemmes jeg at jeg kunne være så usikker. 

Anonymkode: 539ad...f1f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du krever for mye. Han har gitt deg oppmerksomhet, gitt beskjed at han er travel med familien. Det er ekstremt uhøflig å sitte på mobilen når man er med familien som faktisk feirer han. Så jeg tenker at du bør lage deg god mat,vin, bad, bok, film... sende han en liten tekstmelding som sier , glad I deg, kos deg masse. Sees når du kommer tilbake.

Og ta å kose deg litt du og. Pust med magen. 🤗

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart at han ikke har tatt seg tid til å ringe. Dere har kun vært sammen i tre måneder, og da får man normalt sett ikke nok av hverandre. Og veldig spesielt at han heller ikke ønsket å prate med deg da han hadde bursdag, og feiret rund dag. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for krevende. Jeg er kvinne seg og når jeg er på reise, enten det er jobb eller andre ting, så er jeg på en måte "borte". Oppmerksomheten min er rettet mot dem jeg er hos. Er jeg på jobbreise, så er jeg ofte ute på ting etter arbeidstid også. 

Det er superstress å hele tiden skulle ha oppmerksomheten flere steder samtidig. Og jeg synes selv det er forstyrrende å være med folk som hele tiden har oppmerksomheten mot telefonen. Synes derfor du skal respektere at han nå er med familie og slik sett mentalt opptatt med det. Dere er jo voksne og han kommer jo hjem igjen og da har du hans fulle oppmerksomhet igjen. Hvis du ikke tåler litt avstand i perioder, er jeg redd du vil fremstå som veldig needy og kontrollerende. Finnes ikke sjarmerende i det hele tatt og du kan fort oppleve at han trekker seg helt vekk.

Anonymkode: 5f9f0...330

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her. Bring it on. Jeg tåler det og er langt i fra så usikker dere skal ha det til. Jeg trengte bare få justert meg litt her ift mine forventninger til en mann. 

Og jada jeg overtenker, det vet jeg, men har et ellers strålende liv med mange interesser, god jobb og mange folk rundt meg. 😃

Jeg har opplevd å bli så til de grader skjøvet bort/avvist i et annet forhold, levd med varm-kald mann, og det er nok det som nå skinner gjennom hos meg. Frykten for å ikke være nok for han her heller. Frykten for at han også skal være av den typen som lett avviser og blir kald. 😢

Mange gode tanker her. Tusen takk. 😊

Og ja jeg trenger hjelp til å justere meg. Går derfor til psykolog, så jeg jobber med det. Takk for alle justeringer fra dere. Alt tas i mot med takk. ❤️

PS. Takk også for en god latter til deg som prøver gjøre meg usikker ved å nevne at han har seg med en annen 😂har faktisk ikke falt meg inn, utrolig nok. Jeg finnes ikke usikker på det 😁

Anonymkode: 3916b...4cc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (21 minutter siden):

Jeg syns det er rart at han ikke har tatt seg tid til å ringe. Dere har kun vært sammen i tre måneder, og da får man normalt sett ikke nok av hverandre. Og veldig spesielt at han heller ikke ønsket å prate med deg da han hadde bursdag, og feiret rund dag. 

Han ønsket men når vi prater sammen er det ofte lenge og sa han fant ikke ro noe sted til å få pratet og program gikk i ett. Må vel nesten bare akseptere det. Ellers er jeg jo til dels enig med deg. 

Anonymkode: 3916b...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg. Hadde et langt forhold med en varm/kald mann. Så jeg kjenner på en panikk helt uten grunn ofte. Nå dater jeg ikke, men forrige mann jeg datet var 100% varm og ærlig og redelig. Det var så uvant at jeg fikk litt panikk. Overtenking og tankekjør er slitsomt. Bare jobb med det videre. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miss summers skrev (1 minutt siden):

Forstår deg godt jeg. Hadde et langt forhold med en varm/kald mann. Så jeg kjenner på en panikk helt uten grunn ofte. Nå dater jeg ikke, men forrige mann jeg datet var 100% varm og ærlig og redelig. Det var så uvant at jeg fikk litt panikk. Overtenking og tankekjør er slitsomt. Bare jobb med det videre. 

Tusen takk for forståelsen ! ❤️Ja det er utrolig krevende å være etterlatt som et "vrak" etter en slik relasjon. Jeg kan og få den panikken du beskriver og jeg kan forvente at noe er galt dersom det går litt lenger enn hva jeg liker ift meldinger eller ringing feks. Utrolig slitsomt å overtenke og analysere alt mulig. 

Skjønner godt det var uvant når du fant en som var ærlig og redelig. Man tror det nesten ikke. 

Jeg jobber videre med tingene! 😊 Ts

 

Anonymkode: 3916b...4cc

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tusen takk for forståelsen ! ❤️Ja det er utrolig krevende å være etterlatt som et "vrak" etter en slik relasjon. Jeg kan og få den panikken du beskriver og jeg kan forvente at noe er galt dersom det går litt lenger enn hva jeg liker ift meldinger eller ringing feks. Utrolig slitsomt å overtenke og analysere alt mulig. 

Skjønner godt det var uvant når du fant en som var ærlig og redelig. Man tror det nesten ikke. 

Jeg jobber videre med tingene! 😊 Ts

 

Anonymkode: 3916b...4cc

Pust, og hold fast i de positive tingene. Du kan kun forholde deg til det han sier, ikke gi ordene hans andre meninger osv. Vi må lære oss tillit på nytt. Jeg oppdaget hva jeg faktisk vil ha, når jeg fant en skikkelig bra mann. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare ringt selv. Det har jeg alltid gjort med mannen, har ikke en eneste gang sittet og ventet på en telefon når jeg ønsker å prate. 

Han er forresten lik, og slik har det vært siden vi traff hverandre. Ønsker vi kontakt, så tar vi kontakt, for det er veldig lett å glemme at den andre mulig er ensom og ønsker en prat, når man selv er travel med familie, eller på jobbreise. 

Anonymkode: 2f15c...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Gud bedre. Han er hjemme med familien sin for å feire bursdag og tilbringe tid med DEM.

Klart han ikke sitter med telefonen i hånden og prioriterer deg noen få dager.
 

Du kan få oppmerksomhet når han er hjemme og sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...