AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Eller som annet mindre måltid I sunt legger jeg i naturlig mat og ikke erstatningsprodukter, men må ikke nødvendigvis være helt uprosessert. Noen forslag annet enn bare grønnsaker/frukt? Anonymkode: 61891...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Del Skrevet 29. mars Naturellyoghurt toppet med noen friske bær? Anonymkode: a8c8f...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars Knekkebrød med fettredusert cottage cheese? Anonymkode: a8c8f...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Del Skrevet 29. mars Spiser forresten ikke kjøtt, men egg og melkeprodukter. Anonymkode: 61891...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars Personlig syns jeg mager cottage cheese som er blandet inn i yoghurt er veldig godt. Ikke så mye kalorier og mye protein. Anonymkode: 25946...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars Egentlig bare droppe det. Det er kun en uvane. Så går bare noen dager før du ikke føler for mer mat på kvelden. Anonymkode: 0d7d5...b52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars Stavmiks cottage cheese og litt bakekakao. Dypp frukt eller bær i. Anonymkode: 95753...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #8 Del Skrevet 29. mars Jeg lager disse men bruker vaniljekesam. https://vm.tiktok.com/ZGeak66Vb/ Så har jeg kyllingpålegg, spinat og Eple som pålegg. Super godt 😊 Anonymkode: 63389...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Egentlig bare droppe det. Det er kun en uvane. Så går bare noen dager før du ikke føler for mer mat på kvelden. Anonymkode: 0d7d5...b52 Nå spurte vel ikke ts om hen bør spise på kvelden, men heller tips til hva man kan spise som kveldsmåltid eller lite måltid mellom måltider... Anonymkode: 25946...78a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 29. mars #10 Del Skrevet 29. mars (endret) Naturell yoghurt med fryste bær. Personlig er jeg glad i kokosyoghurt fra Alpro, og tåler ikke melk, så kan ikke komme med alternativ, men den er skikkelig tykk og god. Mener det finnes en «pisket» kuyoghurt, men aner ikke hvor prosessert den er. Blir som yoghurtis når en rører i den 😋 Jeg tilsetter proteinpulver, men det er selvsagt ikke nødvendig. Kesam, gresk, yoghurt og cottage cheese vil vel funke da. Med frukt/bær Eple med kanel og evt bittelitt peanøttsmør også. Funker uten også, og pære er også godt. Ostebiter gir mye protein. Vei opp mengde. Bær med vaniljesaus uten sukker. Smoothie Knekkebrød Noe med egg. Hardkok, liten omelett, eggerøre osv. Endret 29. mars av Daisy-love Manglet ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #11 Del Skrevet 29. mars Cottage cheese blandet med litt Lerum sukkerfrie jordbærsyltetøy. Anonymkode: aaaf7...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #12 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Egentlig bare droppe det. Det er kun en uvane. Så går bare noen dager før du ikke føler for mer mat på kvelden. Anonymkode: 0d7d5...b52 Dette tenkt jeg også. Sjelden jeg spiser kveldsmat… spiser middag rundt 17, spiser evt frokost ca 7.30 neste morgen eller bare tar drikke og spiser til lunsj. Kan ikke drive å spise hele tiden… Anonymkode: 5c10f...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #13 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette tenkt jeg også. Sjelden jeg spiser kveldsmat… spiser middag rundt 17, spiser evt frokost ca 7.30 neste morgen eller bare tar drikke og spiser til lunsj. Kan ikke drive å spise hele tiden… Anonymkode: 5c10f...1b2 Spiser bare 2 andre måltider og uten å spise noe mellom, så trenger definitivt noe kveldsmat. Ts Anonymkode: 61891...1f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #14 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 19.38): Jeg lager disse men bruker vaniljekesam. https://vm.tiktok.com/ZGeak66Vb/ Så har jeg kyllingpålegg, spinat og Eple som pålegg. Super godt 😊 Anonymkode: 63389...92d Sånn bortsett fra at Ts ikke spiser kjøtt. Anonymkode: 21076...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #15 Del Skrevet 30. mars Om du har blender så kan du stavmikse en dl cotagecheese , og en banan og et egg og så steker du det som pannekaker. Mye proteiner og super gode 😊 Chiapudding? To ss chia frø som du legger i bløt (helst et par timer) i den vesken du liker, jeg tar tine vaniljemelk eller yt sin melk. Og så kan du legge til nøtter eller cotage cheese eller frukt om du føler for det. Suppe er lett å lage. Ovnsbak paprika, løk, potet eller tomat og så stavmikser du det mens du heller i grønsaksbuljong. Tilsett litt lettrømme om du vil. Anonymkode: ac8b8...3f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #16 Del Skrevet 30. mars Rugsprø med hjemmelaget hummus eller skivet røkt tofu og grønnsaker. Maiskaker med tynt lag hjemmelaget peanøttsmør og epleskiver Anonymkode: 21076...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå