AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Hei, Jeg er en av mange som sikkert holder på i siste innspurt inn mot fristen 15.april for å søke opptak til høyere utdanning. Jeg har funnet to mastergrader jeg har lyst til å søke på ved Universitetet i Stavanger, og lurte på om noen her har erfaringer å dele. Er arbeidsgivere positivt innstilt til utdanning derifra? Er det godt studentmiljø? Faglig god kvalitet? Både gode og dårlige erfaringer eller tips tas imot med takk! Hilsen østlending:) Anonymkode: 310fc...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Del Skrevet 29. mars Det avhenger jo helt av hva du skal studere. Anonymkode: 4bd10...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars Veldig bra studier og studieby. Veldig attraktive studentboliger. Men hva skal du studere? NHH er bedre enn Handelshøyskole ved UiS, liksom. Mens master i helsevitenskap, samfunnssikkerhet og endringsledelse har manges mine venner gode erfaringer fra. Anonymkode: 8b4dd...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Del Skrevet 29. mars Alle som gikk Industriell økonomi masteren året jeg gikk på uis fikk jobb. De jobber i dag i de fire store konsulent husene og i hovedsak hos operatørselskaper. De andre master ingeniør studiene opplevde jeg også som gode. Hva Master tenkte du på? Anonymkode: db956...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars Master i samfunnssikkerhet er øverst, og deretter juss (men litt usikker på om jeg kvalifiserer til juss, i og med jeg har 'gammel' bachelorgrad fra innlandet, og jussen er ny). Anonymkode: 310fc...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Master i samfunnssikkerhet er øverst, og deretter juss (men litt usikker på om jeg kvalifiserer til juss, i og med jeg har 'gammel' bachelorgrad fra innlandet, og jussen er ny). Anonymkode: 310fc...ce9 Ts Anonymkode: 310fc...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september dytter Anonymkode: 264c9...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #8 Del Skrevet 29. september Dårlig liksomuniversitet Anonymkode: b8c2b...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #9 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dårlig liksomuniversitet Anonymkode: b8c2b...2bd Um… ok? Synes det blir for enkelt å avskrive et helt universitet på den måten. Anonymkode: e1b96...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #10 Del Skrevet 30. september I Stavanger regionen som er nest største arbeidsmarkedet i Norge er ialefall UiS annerkjent. Anonymkode: accab...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå