Gå til innhold

Universitetet i Stavanger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en av mange som sikkert holder på i siste innspurt inn mot fristen 15.april for å søke opptak til høyere utdanning. Jeg har funnet to mastergrader jeg har lyst til å søke på ved Universitetet i Stavanger, og lurte på om noen her har erfaringer å dele. Er arbeidsgivere positivt innstilt til utdanning derifra? Er det godt studentmiljø? Faglig god kvalitet? Både gode og dårlige erfaringer eller tips tas imot med takk!

Hilsen østlending:)

Anonymkode: 310fc...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det avhenger jo helt av hva du skal studere. 

Anonymkode: 4bd10...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra studier og studieby. Veldig attraktive studentboliger. Men hva skal du studere? NHH er bedre enn Handelshøyskole ved UiS, liksom. Mens master i helsevitenskap, samfunnssikkerhet og endringsledelse har manges mine venner  gode erfaringer fra. 

Anonymkode: 8b4dd...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som gikk Industriell økonomi masteren året jeg gikk på uis fikk jobb. De jobber i dag i de fire store konsulent husene og i hovedsak hos operatørselskaper. De andre master ingeniør studiene opplevde jeg også som gode.

Hva Master tenkte du på? 

Anonymkode: db956...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Master i samfunnssikkerhet er øverst, og deretter juss (men litt usikker på om jeg kvalifiserer til juss, i og med jeg har 'gammel' bachelorgrad fra innlandet, og jussen er ny). 

Anonymkode: 310fc...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Master i samfunnssikkerhet er øverst, og deretter juss (men litt usikker på om jeg kvalifiserer til juss, i og med jeg har 'gammel' bachelorgrad fra innlandet, og jussen er ny). 

Anonymkode: 310fc...ce9

Ts 

Anonymkode: 310fc...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...