Gå til innhold

Eldre hund plutselig begynt og bæsje inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min senior hund har alltid vært renslig har plutselig begynt og bæsje masse inne.. kun bæsj ikke tiss. Ikke diaré eller noe sånn. Han har bæsja på rommet til en jeg bor med bak senga hans, han har bæsja i opppussingen oppe og der mangler det en vegg enda så får ikke stengt av. Har hatt han i mange år og han har aldri gått på do inne.. noen tips eller tanker om hva som kan være galt her? Vi flyttet får noen mnder siden og det var da det startet. Han trives mye bedre på denne plassen men akuratt bæsjing inne er ikke så gøy. 

Anonymkode: 6ea63...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldre hunder kan begynne og gjøre saker de ikke har pleid å gjøre, rett og slett fordi de begynner å bli en anelse senile eller demente.

Min gamle hund ble surrete på slutten også. Det begynte da den passerte 11 år ca. 

Anonymkode: a8427...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sjekka med vetrinær. Det er alltid det man skal gjøre når hunden plutselig gjør noe den aldri har pleid å gjøre før sånn som du beskriver. 

Anonymkode: 4e006...40c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt tatt en prat med veterinær, hvis det er tidlig demens finnes det medisiner som kan hjelpe.

Anonymkode: 6308f...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...