Gå til innhold

Kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en kollega på jobb jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med 🤣 Sportsmann og ryktene sier at han har dame, og hun er allerede gift med en annen, og han utgir seg for å være singel, men har denne «venninnen» som bakgrunnsbilde på telefonen. Uansett. Jeg er en ganske kresen dame med sterke meninger og pleier å ha mannfolk rundt lillefingeren etter noen dager. Denne kollegaen har jeg jobbet med i 3 år nå; og har virkelig måtte jobbe hardt for å få han til å vise interesse. Men allikevel er han «hard to get» noe som gjør det ekstra spennende for min del med litt motstand. Siste halve året er han nære meg , møter blikket mitt leeeeenge, tuller og tøyser og er flørtete, kaller meg for hans dronning og kan ofte komme veldig nære når han skal fortelle meg noe, og tuller og tøyser om seksuelle ting. Forrige uke sa en annen kollega til han: hvorfor stirrer du sånn? Så svarte han at han syns jeg er pen. Så jeg svarte: oi det tok deg 3 år. Da svarer han tilbake: ja kan jo ikke gi deg alt med en gang. 

Så sliter jeg litt med å tilnærme meg han som jeg pleier med alle menn siden han er såpass reservert og kan også finne på å gå en hel dag å unngår meg. Gjør han dette fordi han syns det er gøy at det påvirker meg såpass mye ? 
Vi er i 40 årene begge to. 

Er han interessert, liker han meg? Skal jeg bare kjøre på som jeg pleier med de andre mannfolkene, eller skal jeg holde tilbake?, hans væremåte virker ekstremt forvirrende. Noen gode råd? 

Anonymkode: 7ded0...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte ikke en dritt av det første avsnittet😂😂😂😂

Og ikke skjønner jeg en dritt med resten heller? Hvorfor er du interessert i han her? Bare fordi han ikke vil ha deg? Er det bare pga bekreftelse?

Anonymkode: b4721...7e6

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har en kollega på jobb jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med 🤣 Sportsmann og ryktene sier at han har dame, og hun er allerede gift med en annen, og han utgir seg for å være singel, men har denne «venninnen» som bakgrunnsbilde på telefonen. Uansett. Jeg er en ganske kresen dame med sterke meninger og pleier å ha mannfolk rundt lillefingeren etter noen dager. Denne kollegaen har jeg jobbet med i 3 år nå; og har virkelig måtte jobbe hardt for å få han til å vise interesse. Men allikevel er han «hard to get» noe som gjør det ekstra spennende for min del med litt motstand. Siste halve året er han nære meg , møter blikket mitt leeeeenge, tuller og tøyser og er flørtete, kaller meg for hans dronning og kan ofte komme veldig nære når han skal fortelle meg noe, og tuller og tøyser om seksuelle ting. Forrige uke sa en annen kollega til han: hvorfor stirrer du sånn? Så svarte han at han syns jeg er pen. Så jeg svarte: oi det tok deg 3 år. Da svarer han tilbake: ja kan jo ikke gi deg alt med en gang. 

Så sliter jeg litt med å tilnærme meg han som jeg pleier med alle menn siden han er såpass reservert og kan også finne på å gå en hel dag å unngår meg. Gjør han dette fordi han syns det er gøy at det påvirker meg såpass mye ? 
Vi er i 40 årene begge to. 

Er han interessert, liker han meg? Skal jeg bare kjøre på som jeg pleier med de andre mannfolkene, eller skal jeg holde tilbake?, hans væremåte virker ekstremt forvirrende. Noen gode råd? 

Anonymkode: 7ded0...67c

Noen veldig off med deg

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i 40 årene. Hvorfor skal alt være som et useriøst spill? 

Er glad du har møtt noen du ikke kan leke med.

Anonymkode: fc9a6...57f

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, er du sikker på at du er 40+? 

Hva med å ha litt selvrespekt, og ikke holde på som en ungjente, der målet er å ha guttene rundt fingeren? Jeg er på samme alder, og jeg blir flau av å lese dette. 

Og du, han virker jo til å være i et forhold fra før, så hvorfor legge deg etter han? Dette gjør jo at det er enda verre og enda mer flaut.

Anonymkode: db1b8...90d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Han har dame som er gift med en annen? 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden er ryddet for avsporinger og latterliggjøring. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...