Gå til innhold

Kyssesyken for andre gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lest og vet at noen kan få det mer enn en gang, for det aktiveres av stress psykisk stress. For to år siden slet jeg med søvnen og voldsom nattesvette, lege sa at det sikkert er en eller annen form for infeksjon, uten å ha tatt blodprøve, hadde rett, svarene viste kyssesyken. Etterhvert ble jeg litt bedre, søvnen kom tilbake og nattesvetten forsvant. Nå har jeg hatt nattesvette i litt over en uke og søvnløshet litt over to uker. Nattesvetten begynner å avta og søvnen kommer sakte men sikkert tilbake, litt som så. Jeg har vært hos lege men hun hørte meg ikke eller hva, sa at dette skjer meg pga stress, psykisk stress. 

Noen som kjenner seg igjen og hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 0dd88...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har lest og vet at noen kan få det mer enn en gang, for det aktiveres av stress psykisk stress. For to år siden slet jeg med søvnen og voldsom nattesvette, lege sa at det sikkert er en eller annen form for infeksjon, uten å ha tatt blodprøve, hadde rett, svarene viste kyssesyken. Etterhvert ble jeg litt bedre, søvnen kom tilbake og nattesvetten forsvant. Nå har jeg hatt nattesvette i litt over en uke og søvnløshet litt over to uker. Nattesvetten begynner å avta og søvnen kommer sakte men sikkert tilbake, litt som så. Jeg har vært hos lege men hun hørte meg ikke eller hva, sa at dette skjer meg pga stress, psykisk stress. 

Noen som kjenner seg igjen og hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 0dd88...191

Dame? Mensen?

Anonymkode: 4a48a...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt

Anonymkode: 0dd88...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 12.42):

Jeg har lest og vet at noen kan få det mer enn en gang, for det aktiveres av stress psykisk stress. For to år siden slet jeg med søvnen og voldsom nattesvette, lege sa at det sikkert er en eller annen form for infeksjon, uten å ha tatt blodprøve, hadde rett, svarene viste kyssesyken. Etterhvert ble jeg litt bedre, søvnen kom tilbake og nattesvetten forsvant. Nå har jeg hatt nattesvette i litt over en uke og søvnløshet litt over to uker. Nattesvetten begynner å avta og søvnen kommer sakte men sikkert tilbake, litt som så. Jeg har vært hos lege men hun hørte meg ikke eller hva, sa at dette skjer meg pga stress, psykisk stress. 

Noen som kjenner seg igjen og hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 0dd88...191

Jeg fikk reaktiv kyssesyke, trolig utløst av stress. Hadde ikke like symptomer som det du beskriver, men mildere symptomer enn da jeg hadde det første gang. Fikk covid en stund etterpå, så uvisst om det var kyssesyken eller covid som førte til ekstra lang utmattelsesperiode.

Anonymkode: 2e604...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...