Gå til innhold

La det grå vokse ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En god frisør vil kunne hjelpe deg i overgangen mot helgrått hår. Jeg synest også at velstelt grått hår får en til å se yngre ut. Det er ulike nyanser av grått som kan skape et fint spill i håret. Å stripe med vanlig bleking bidrar bare til at du ser eldre ut og håret blir «kjerring-grått», en går fra frisøren og tror at lyse striper skjuler det grå men det gjør det ikke😬

Anonymkode: 48e70...25f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Da hadde jeg heller tatt litt botox/fillers og latt håret være grått.

Anonymkode: 4bfa3...a25

Å farge håret er jo både mer skånsomt og mye billigere enn botox og fillers.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det eneste jeg kan bidra med er at jeg aldri har fått så mange komplimenter for håret som nå når det er grått (og brunt). Det er mye grått. Alle mulige mennesker kommenterer det på en positiv måte. Jeg er nå 40 år, men har hatt det slik endel år allerede. Gikk på en smell og farget det igjen for fire år siden, men lot det vokse ut under koronaen og ble reddet av at man ikke var noe særlig ute på den tida. 

Anonymkode: f2f0d...178

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ganske grått hår. Iallfall ved hårfestet rundt ansiktet og ett og annet hår ellers. Så jeg har valgt å farge hele håret grått. 
Jeg har opprinnelig mørkt hår, men da vistes den grå etterveksten så godt. Så jeg ble lei av å farge det hver 2. uke for å prøve å holde det noe lunde i sjakk. Men den mørke etterveksten i det grå håret er ikke like fremtredende, så da kan jeg gå mye lengre mellom hver gang jeg farger håret. Dessuten kan jeg bare sette håret i strikk om etterveksten blir for voldsom nå, for da vises det ikke.

Anonymkode: b0ded...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thyra skrev (3 timer siden):

Å farge håret er jo både mer skånsomt og mye billigere enn botox og fillers.

Er det sant?!? 😱

Anonymkode: 4bfa3...a25

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...