Gå til innhold

Damer 40+ og trekant sex


sara464

Anbefalte innlegg

Har noen damer i 40 erfaring med trekant sex ?  2 kvinner og en mann ?

Vi er et par på 27 og ønsker en kvinne i 40+ med ?     

Kan noen dele trekant erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tror du egentlig skiller henne fra en jevnaldrende dame? 

sara464 skrev (6 minutter siden):

Vi er et par på 27 og ønsker en kvinne i 40+ med ? 

Det vet dere vel best selv? 

Anonymkode: 306a3...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har laget tre tråder på kort tid, og jeg lurer på om det egentlig er støttekontakten du fantaserer om?

Anonymkode: 306a3...af8

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt trekanter ja.

Kan være gøy det. Om alle involverte har kjemi, og faktisk har lyst å være med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har laget tre tråder på kort tid, og jeg lurer på om det egentlig er støttekontakten du fantaserer om?

Anonymkode: 306a3...af8

Dette er ganske viktig for oss ☺️ og jeg ønsker litt råd og innspill.  Virker litt anwkward og kleint med en eldre dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (47 minutter siden):

Har hatt trekanter ja.

Kan være gøy det. Om alle involverte har kjemi, og faktisk har lyst å være med. 

Var det aldersforskjell?  Startet damene først og så kom mannen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste kvinner i den alderen er ikke vaksinert mot hpv. Viktig at mannen din tar vaksine da oralsex vil kunne gi han kreft i munnen og svelget. Alternativt må dere kartlegge om hun har hatt sex med my partner I løpet av de siste 2 årene

Endret av Majer
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (4 minutter siden):

Var det aldersforskjell?  Startet damene først og så kom mannen ?

Nei, vi var rundt samme alder. 
Og nei, vi var alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (7 minutter siden):

Nei, vi var rundt samme alder. 
Og nei, vi var alle sammen. 

Aldersgruppe var dere?

Og eventuelt hvordan tenker du et par på 27 kunne funnet kjemien med  en dame på 40. ?

Som en voksen dame på 40 virker det weird og kose med en kvinne på 27?

 

Personlig er det jeg som føler meg klein typen er veldig ivrig  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (2 minutter siden):

Aldersgruppe var dere?

Og eventuelt hvordan tenker du et par på 27 kunne funnet kjemien med  en dame på 40. ?

Som en voksen dame på 40 virker det weird og kose med en kvinne på 27?

 

Personlig er det jeg som føler meg klein typen er veldig ivrig  

Personlig hadde jeg ikke gått for et par som var så unge. Men det er meg. 

Vi har hatt trekanter fra vi var 31 til nå, og jeg er nå 43. 

Finnes det kvinner på min alder, som fint kunne hatt sex med 20åringer? Seff. 

Men man må finne noen man har kjemi med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (34 minutter siden):

Aldersgruppe var dere?

Og eventuelt hvordan tenker du et par på 27 kunne funnet kjemien med  en dame på 40. ?

Som en voksen dame på 40 virker det weird og kose med en kvinne på 27?

 

Personlig er det jeg som føler meg klein typen er veldig ivrig  

Jeg var 33 da jeg hadde en del trekant sex. Var med et annet par der begge var 2-4 år eldre enn meg. Nå er jeg 40+ og tanken på å kose med en dame på 27 er ikke innbydende. Kleint er rette ordet for meg også. Skulle jeg hatt trekant igjen hadde det blitt med noen i min egen aldersgruppe. Er absolutt ingenting som tenner meg med tanken på å ha sex med noen i 20+ gruppen. Jeg er bifil og det gjelder tanken på både jenter og gutter i den alderen. For meg er det at jeg kunne vært moren deres rett og slett. Dette er min mening, finnes så klart alle mulige meninger der ute

Anonymkode: c0962...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (1 time siden):

Aldersgruppe var dere?

Og eventuelt hvordan tenker du et par på 27 kunne funnet kjemien med  en dame på 40. ?

Som en voksen dame på 40 virker det weird og kose med en kvinne på 27?

 

Personlig er det jeg som føler meg klein typen er veldig ivrig  

13 år er ingenting. Mulig du er veldig barnslig,  men 27 og 40 kan godt være jevnbyrdige i senga, og livet ellers.  Hvis det er age play som er spennende, så bør dere minst en generasjon opp. 

Anonymkode: 306a3...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var 33 da jeg hadde en del trekant sex. Var med et annet par der begge var 2-4 år eldre enn meg. Nå er jeg 40+ og tanken på å kose med en dame på 27 er ikke innbydende. Kleint er rette ordet for meg også. Skulle jeg hatt trekant igjen hadde det blitt med noen i min egen aldersgruppe. Er absolutt ingenting som tenner meg med tanken på å ha sex med noen i 20+ gruppen. Jeg er bifil og det gjelder tanken på både jenter og gutter i den alderen. For meg er det at jeg kunne vært moren deres rett og slett. Dette er min mening, finnes så klart alle mulige meninger der ute

Anonymkode: c0962...570

Kunne du ha hatt sex med en 27 år gammel mann da ? 🤪   typen min har lest alle kommentarene her og mista håpet om milf sex 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde trekant hvor mannen (min elsker) var 13 år eldre enn meg og dama ca like gammel som ham. Hun som var den «ukjente». Synes ikke det var noe spesielt. Ble en for mye rett og slett. Foretrakk 100% kun å ligge med elskeren min. 
 

Dette er mange år siden, så har ikke kontakt med dem den dag i dag. Men de var i 40-åra da det skjedde.

Anonymkode: bccb0...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (6 minutter siden):

Kunne du ha hatt sex med en 27 år gammel mann da ? 🤪   typen min har lest alle kommentarene her og mista håpet om milf sex 

Nei jeg kunne ikke hatt sex med en 27 år gammel mann..men det er jo bare meg. Finnes helt sikkert mange som kunne gjort det så ikke mist helt håpet. Kanskje dere må finne rette plassen å lete bare, jeg aner ikke for jeg leter ikke etter en milf 😅

Anonymkode: c0962...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

13 år er ingenting. Mulig du er veldig barnslig,  men 27 og 40 kan godt være jevnbyrdige i senga, og livet ellers.  Hvis det er age play som er spennende, så bør dere minst en generasjon opp. 

Anonymkode: 306a3...af8

Jeg lurer på om du egentlig ikke vet hva age play er?

Anonymkode: 09fda...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på om du egentlig ikke vet hva age play er?

Anonymkode: 09fda...572

Jeg ser at definisjonen ikke er helt på min side, men jeg har sett det brukt før, om å tenne på selve aldersforskjellen. Har du et bedre begrep, så lærer jeg noe i dag også? 

Anonymkode: 306a3...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (4 timer siden):

Aldersgruppe var dere?

Og eventuelt hvordan tenker du et par på 27 kunne funnet kjemien med  en dame på 40. ?

Som en voksen dame på 40 virker det weird og kose med en kvinne på 27?

 

Personlig er det jeg som føler meg klein typen er veldig ivrig  

Jeg er i 40 årene, har hatt mange trekanter med min mann opp gjennom årene, men få de siste årene rett og slett fordi det har begynt å sprike angående våre preferanser. Jeg har alltid tent på kvinner på omtrent egen alder, og har en absolutt grense på rundt 10 år yngre enn meg. Mannen og jeg har hatt veldig like preferanser opp gjennom årene, til jeg tippet akkurat 40, og han fremdeles synes kvinner yngre enn mine preferanser er ok. 

Jeg føler meg ikke komfortabel med kvinner som er mye yngre enn meg. Det føles som barnerov for min del. Jeg klarer ikke tenne på det. Kan se de er flotte, men har en mental sperre jeg ikke klarer å ignorere. 

Anonymkode: 97a8b...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (6 timer siden):

Har noen damer i 40 erfaring med trekant sex ?  2 kvinner og en mann ?

Vi er et par på 27 og ønsker en kvinne i 40+ med ?     

Kan noen dele trekant erfaring?

Dere er jo ikke et par som søker kvinne 40+. Dere er et par der han ønsker en MILF. Du ønsker jo ikke det. Et dårlig utgangspunkt for en trekant. 

Jeg hadde selv aldri gått så langt ned. Ikke med bare en mann og i alle fall ikke med et par. Barnerov og hadde følt meg virkelig gammel og ekkel. Den dama på 40+ som blir med på dette er heller ikke en dame jeg for deres del ville satset på, for en hver stødig dame over 40 vet at dette blir feil. Mener hun ikke det er hun ikke stødig. 

Anonymkode: 36df7...e2d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Dere er jo ikke et par som søker kvinne 40+. Dere er et par der han ønsker en MILF. Du ønsker jo ikke det. Et dårlig utgangspunkt for en trekant. 

Jeg hadde selv aldri gått så langt ned. Ikke med bare en mann og i alle fall ikke med et par. Barnerov og hadde følt meg virkelig gammel og ekkel. Den dama på 40+ som blir med på dette er heller ikke en dame jeg for deres del ville satset på, for en hver stødig dame over 40 vet at dette blir feil. Mener hun ikke det er hun ikke stødig. 

Anonymkode: 36df7...e2d

Har hatt trekant med en jevnaldrende  kvinne tidligere var deilig det men ja tror alders forskjellen kan bli krevende.  Iallefall for oss kvinner.   Typen min bryr seg lite om det er 18 eller 40, men han har en milf fetisj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...