Gå til innhold

Depresjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kommet frem til i samråd med lege at jeg har en depresjon, trolig mild, men likeså. Jeg har fått sykemelding, 50% etter eget ønske, da jobb er noe som hjelper meg gjennom dagene. Jeg har begynt å trene, annenhver dag, dagene jeg ikke trener går jeg en lang tur i skogen, ikke fordi jeg egentlig orker eller har lyst, men fordi jeg vet det er den beste medisin, jeg har blitt tatt inn på DPS, men får ikke time før om 7 uker, og legen skal følge meg opp frem til det, men akkurat nå føler jeg alt blir verre, og det går verst utover familien, jeg har ingen ønske om å være med barna mine, jeg føler alt de gjør kun er for å terge meg, jeg har ingen interesse av å høre på hva de vil fortelle meg, jeg klarer ikke å smile på ekte, og føler meg sur og rasende nesten hele tiden, det er ekstremt vanskelig å holde en maske ovenfor ungene, og noen ganger går det bare ikke. Jeg skal til legen igjen over påske, ting kan jo endre seg begge veier til da, men jeg lurer på om jeg skal diskutere medisiner da, selvom jeg er veldig skeptisk til det, men jeg har bare så inderlig dårlig samvittighet ovenfor ungene som har en så uengasjert og sur mor, det fortjener de ikke, selvom jeg prøver så hardt jeg kan at det ikke skal gå ut over dem så er det nesten uunngåelig, de merker jo at ting ikke er bra, selvom jeg skulle late som det var det.

 

Så jeg lurer egentlig på andres erfaringer med å komme seg ut av depresjon, få tilbake livsgnist, og eventuelt bruk av medisiner (helst om du har brukt en kort periode og sluttet) 

Anonymkode: 11901...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytt

Anonymkode: 11901...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...