Gå til innhold

Avlivning hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det koster å få feks. Anicura til å komme hjem til oss for å avlive katt? Fant det ikke på hjemmesiden deres. Tenker ikke kremering og urne osv, har forstått det sånn at det er lov å begrave smådyr i egen hage.

Anonymkode: 64378...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva Anicura tar, men her hvor jeg bor er det en dyrlege som kommer hjem til folk.

Jeg brukte henne og betalte for selve avlivningen og for kjøring. Det ble veldig fint, katten var helt trygg og fikk dø i kjente omgivelser.

Jeg mener å huske at det nok ble omtrent dobbelt så dyrt som om vi skulle dratt til dyrlegen.

Jeg gjorde et kjapt søk på hjemmeavliving og, avhengig av hvor du bor, så er det noen som tilbyr dette. Jeg ser også at prisene varierer en del, men du kan jo søke litt selv og se om det finnes noen i nærheten av der du bor.

Anonymkode: 8f154...75d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte rundt 2000 kr for et par år siden, det inkluderte at veterinæren tok med katten til felleskremasjon. 

Katten vår var utrolig redd for å kjøre bil, og var heller ikke glad i dyreklinikker. Så å gjøre det hjemme, uten redsel og stress, var en veldig god løsning. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anicura tilbyr ikke her vi bor. Men det finnes klinikker som gjør. Det var ønske å gjøre det sist, men skjedde akutt. Neste gang er det absolutt penger jeg kommer til å bruke for å gi mer ro rundt avslutningen. 

Anonymkode: a4d5d...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Anicura tilbyr ikke her vi bor. Men det finnes klinikker som gjør. Det var ønske å gjøre det sist, men skjedde akutt. Neste gang er det absolutt penger jeg kommer til å bruke for å gi mer ro rundt avslutningen. 

Anonymkode: a4d5d...ef8

Ja jeg er enig. Katten liker ikke å kjøre bil og er redd hos dyrlege, så vil helst unngå det. Har sendt litt mailer rundt, vi bor i nærheten av en stor by så skulle tro det vil la seg gjøre.

Anonymkode: 64378...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...