Gå til innhold

Nekte tskstmann fra Inspect AS å komme på befaring?


Statsvennlig

Anbefalte innlegg

Statsvennlig

Jeg hadde for ikke så veldig lenge siden besøk av en takstmann fra Inspect AS. Jeg opplevde han som veldig arrogant, ufin og innpåsliten. Når han dro spurte han om jeg kunne gi ham en klem og om jeg hadde tid til en kaffe senere.
 

Har tenkt mye på episoden i ettertid, spesielt fordi han under hele besøket var opptatt av å fortelle om sin kone som alltid var sinna.

Årsaken til at han var der var at forsikringen i Claims Link ville se noen skader på badet.

Nå nærmer det seg rettssak og Claims Link har bedt om at han fra Inspect forklarer seg og blir med på befaring. Er det noe man kan nekte?

Jeg har ikke nevnt episoden for noen. Belastende og det har jo egentlig ikke noe med saken å gjøre som handler om erstatning bare 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få en venn eller lign til å være hjemme med deg når han kommer

Anonymkode: cb9c9...2fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du nekter takstmannen å komme inn blir det 1 av 2 utfall. 

1) saken om erstatning heves. 

2) saken blir vesentlig dyrere i ditt disfavør når det må begjæres hjelp fra namsmannen for å få inn takstmannen i aktuell bolig. Påfølgende disfavør for deg å trenere saken.

Anonymkode: a83cd...d57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare si ja til kaffe da? Så går saken i din favør. Enten det eller så må du si i fra om måten han oppførte seg på, og be om en ny takstmann. Hvis ikke så hevner han seg. 

Anonymkode: 0dcb2...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...