Gjest CarlGustaf Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Var sammen med ei jente for et par år siden som ble voldsomt tent av dette, både å gi og få for å si det sånn. Hvor vanlig er dette egentlig? Jeg har hatt flere forhold som har vart alt fra ett til fire år kun opplevd en gang at det med å slikke henne "der bak" var en viktig del av akten. Hun var ikke særlig keen på analsex i vanlig forstand (penetrering), snarere stimulering utvendig som var greia. Hva sier dere jenter? Er dette digg for mange av dere?
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Kunne ikke tenkt meg noe som helst "DER BAK" (gjerne rasshølet, trenger ikke være så kryptiske her) for min del.
Gjest StoreSky Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 DA fikk jeg vite hva "rimjob" er for noe...!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Jeg syntes det er veldig deilig å bli slikket der, men han jeg er sammen med har desverre ikke sansen for det i det hele tatt. Jeg er heller ikke noe glad i analsex. En hårløs rumpe kan jeg godt slikke selv og, men kan ikke si at jeg er så veldig glad i å gjøre det.. men dersom jeg blir sammen med en person senere som liker det så vil jeg gjøre det for vedkommende. Jeg vet jo selv hvor deilig det er!
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 DA fikk jeg vite hva "rimjob" er for noe...! ← Vi andre lærte det på south park filmen :D
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Ja takk...... Men ikke hver gang. Tenker en gang i mnd. holder for min del. Da blir det ca 1 pr 20
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 Jeg syntes det er veldig deilig å bli slikket der, men han jeg er sammen med har desverre ikke sansen for det i det hele tatt. ← Akkurat det tror jeg du skal være veldig glad for. Det betyr at du har fått deg et skikkelig mannfolk, som setter visse grenser for hva man egentlig mener et sexliv skal inneholde.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #8 Skrevet 6. februar 2006 Jeg synes det er digg, både å gjøre selv og bli gjort på. Men, varierer veldig på dagsformen. Kan folk slutte å snakke ned på de/oss som har andre preferanser i sengen enn bare misjonæren?
Gjest Very Victoria Skrevet 6. februar 2006 #9 Skrevet 6. februar 2006 Vi andre lærte det på south park filmen :D ← Man kan lære mye av mamman til Cartman
Gjest Lompa Skrevet 6. februar 2006 #10 Skrevet 6. februar 2006 Og der lærte jeg noe jeg ikke hadde behov for å vite..... *rusler ut igjen og til forhåpentlig tryggere steder*
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #11 Skrevet 6. februar 2006 Og der lærte jeg noe jeg ikke hadde behov for å vite..... *rusler ut igjen og til forhåpentlig tryggere steder* ← Ja, passe deg så du ikke blir rimmet på KG.
Tekumseeh Skrevet 6. februar 2006 #12 Skrevet 6. februar 2006 Dette er godt å bli gjort på, og det er deilig å gjøre det når det tenner partneren. Det er da ikke værre enn å bruke tunga andre steder. Man vasker seg naturlig nok før noe sånt. Men det er ikke alle som liker det, og det må respekteres. Men de må også respektere at det er noen som liker det Og de må igjen respektere at det er noen som respekterer dem fordi de respekterer de som gjør det osv......
Gjest Lompa Skrevet 6. februar 2006 #13 Skrevet 6. februar 2006 Har all respekt for alt hva folk foretar seg seksuelt, så lenge det foregår mellom folk som vet helt ut hva de er med på og har glede av det, selv om jeg føler meg rimelig "lost" og uvitende av og til, og får meg et par overraskelser som jeg aldri hadde trodd var mulig...
Gjest Gitte Skrevet 6. februar 2006 #14 Skrevet 6. februar 2006 Har aldri prøvd det.. Tror kanskje jeg ville syns litt synd på han som måtte gjøre det. Selv om jeg ikke har noe imot analsex. Tror heller ikke jeg ville slikket noen i rompa heller.. Føles ikke veldig naturlig. Da skulle det være noe han virkelig tente på, og elsket..
Lealaus Skrevet 6. februar 2006 #15 Skrevet 6. februar 2006 Kjæresten min gjør det av seg selv, av og til. Jeg vet ikke om jeg liker det eller ikke - det kiler så forferdelig at jeg får latteranfall før jeg får bestemt meg om det er bra eller ikke ;-) Jeg gjør det -ikke-.
Gjest Jalileh Skrevet 6. februar 2006 #16 Skrevet 6. februar 2006 Har aldri prøvd det.. Tror kanskje jeg ville syns litt synd på han som måtte gjøre det. ← Jepp.
Sniglå Skrevet 6. februar 2006 #18 Skrevet 6. februar 2006 Leste overskrifta litt fort, trodde det stod Rimijobb, altså at det var å sitte i kassa på Rimi det var spørsmål om.
Gjest aerlig Skrevet 6. februar 2006 #19 Skrevet 6. februar 2006 Jeg synes det er digg, både å gjøre selv og bli gjort på. Men, varierer veldig på dagsformen. Kan folk slutte å snakke ned på de/oss som har andre preferanser i sengen enn bare misjonæren? ← Du...man kan faktisk ha et veldig variert og spennende sex-liv selv om man reserverer seg mot å dytte tunga oppi r**sh**let på andre folk.
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #20 Skrevet 6. februar 2006 Leste overskrifta litt fort, trodde det stod Rimijobb, altså at det var å sitte i kassa på Rimi det var spørsmål om. ← Gud forby å få en tunge der bak når du sitter i rimikassa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå