Gå til innhold

Jeg er helt ute av hvordan dating fungerer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i starten av førtiårene og møtt en mann for noen mnd siden via jobb. (Vi jobber ikke samme sted lenger) Merker at det utvikler seg til mer enn vennskap for vi har mye kontakt på tlf. Pga barna har jeg ikke datet på hundre år.

Hvordan «hopper man» over i den intime fasen etter hvert? Og når gjør man det egentlig? Er det vanlig at man tester seg for kjønnssykdommer, snakker om prevensjon? Vi har ikke vært på noen date sammen enda så hva kan vi finne på? 

Hiv ut noen råd og tips for jeg føler meg helt amatør og vil helst ikke virke som jeg ikke har vært utenfor døra de siste åra.

Anonymkode: bf79a...f79

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er i starten av førtiårene og møtt en mann for noen mnd siden via jobb. (Vi jobber ikke samme sted lenger) Merker at det utvikler seg til mer enn vennskap for vi har mye kontakt på tlf. Pga barna har jeg ikke datet på hundre år.

Hvordan «hopper man» over i den intime fasen etter hvert? Og når gjør man det egentlig? Er det vanlig at man tester seg for kjønnssykdommer, snakker om prevensjon? Vi har ikke vært på noen date sammen enda så hva kan vi finne på? 

Hiv ut noen råd og tips for jeg føler meg helt amatør og vil helst ikke virke som jeg ikke har vært utenfor døra de siste åra.

Anonymkode: bf79a...f79

Du er dessverre i en digital relasjon og vil mest sannsynlig oppleve å forelske deg i en illusjon og ikke en person. 

Mitt tips er å legge vekk telefonen og treffes over en pils/kaffe/lunsj når dere ønsker å snakke med hverandre. 

Det er kanskje spennende å sitter med telefonen i hånda og se på kyssemunnsmilier men sannheten er at det distanserer deg fra det å kunne skape en intim og fin fysisk relasjon. 

 

Anonymkode: 71296...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...