Gå til innhold

Reisevei til og fra jobb.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 min kjøring hver vei. Minst det dobbelte med kollektivt, så det utgår. 

Anonymkode: fa177...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte leilighet litt ut fra avstand til jobb uten kø, bruker sånn 7-10 min med bil til. Hjem igjen kan det ta en time pga kø, hadde 6 km til jobb. 
Nå har jeg byttet jobb, og reisetid  veide også tungt der. 
Liten vits å gå opp i lønn også blir alt spist opp av høyere utgifter for å komme seg til og fra…! 

Anonymkode: 7029b...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35-40 min, alt etter trafikken. Er ganske lei av kjøring men det går ved at jeg får hjemmekontor en sjelden gang.

hadde ikke orket når ungene var små og jeg måtte hente og levere i barnehage/SFO. Heldigvis har samboer kort vei. 

Anonymkode: 39db0...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det høy lønn og man slipper å bytte fra tog til buss etc. kan det være verdt det med feks en times reisevei, men med lav lønn blir det også dyrt med lang vei. 30 min er innenfor synes jeg. 

Anonymkode: 80bae...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 40 minutter hver vei tidligere, har nå fast hjemmekontor, hatt i noen år, Siden før pandemien

Anonymkode: c3e62...9c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd litt forskjellig. Det lengste jeg har hatt var ca. 40 min (på grunn av trafikk). Hadde en lang periode hvor jeg hadde ca. 15, og det var virkelig fint syns jeg. Nå har jeg hjemmekontor så da er det null pendling. Veldig deilig om morgenen, men jeg savner faktisk de 15 minuttene i bilen på vei hjem hvor jeg kunne koble av litt før jeg kommer hjem og skal i gang med middag osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange jeg jobber med pendler 1 time hver vei noen enda litt lenger. Det har veldig mye med hva man kjenner til fra før. Jeg er ikke vant med så lang reisevei så for min del er det langt. Om du syns det er greit nå så er jo det helt fint. 

Jeg kan kjøre til jobb, men velger å gå i 30 minutter synes det er helt perfekt. 

Anonymkode: a50b9...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å ha en times togreise og totalt halvannen time fra dør til dør - helt uproblematisk for meg i mitt liv, som er det eneste som teller. Før det hadde jeg et lite kvarter å gå, men valgte å flytte lenger unna fordi det var verdt det totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1t15 min. Måtte flytte fra Oslo pga prisene, men jobber der. Det er umulig å få jobb i nærheten. Her går alt til venner og bekjente. Noen dager med ekstra mye trafikk bruker jeg opptil 2t hver vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time til bortekontoret, 5 sekunder til hjemmekontoret. Verdt å merke seg at en time er med kollektivt, med bil kanskje et kvarter. Så da er det ikke rart om mange velger bil. I vinter har jo kollektivtrafikken vært mer eller mindre helt lammet mange dager også. 

Anonymkode: 668c0...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer med når jeg starter og slutter siden bussen går til litt ujevne tider. Noen ganger er jeg hjemme 35 min etter at jeg er ferdig på jobb, andre dager går det nærmere en time. Det siste synes jeg er ekstremt slitsomt. Å være ferdig 16 og være inn døra 16:40 synes jeg er helt greit. 

Anonymkode: ddd56...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...