Gå til innhold

Har lite erfaring med kvinner, skuffet over date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ung mann og trodde endelig en fin dame vil på date med meg. Jeg undres hvorfor hun valgte meg. Følte meg som heldig.

Vi møttes 2 ganger og ting stemte. Så skulle jeg innom henne for å montere noe. Da ble jeg sjokkert og lei meg.  Hun så helt annerledes ut uten sminke.  Hun så nesten dårligere enn meg.

Jeg hadde virkelig ikke tenkt at jeg så henne med sminke og har tidligere ikke reflektert at mange fine kvinner ute har på seg sminke. Føler meg dum!

Hvordan finner dere ut hvordan dama egentlig ser ut?  Hvor lang tid tar det før dere få se henne ekte?  Og noen som har taklet en situasjon som jeg har?

Gjelder selvfølgelig ikke alle kvinner.

Anonymkode: 044ba...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

0/10.

Anonymkode: 27251...680

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

0/10.

Anonymkode: 27251...680

Nesten, hun var 3/10.  Har du lignede erfaring?

Anonymkode: 044ba...2a6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er ung mann og trodde endelig en fin dame vil på date med meg. Jeg undres hvorfor hun valgte meg. Følte meg som heldig.

Vi møttes 2 ganger og ting stemte. Så skulle jeg innom henne for å montere noe. Da ble jeg sjokkert og lei meg.  Hun så helt annerledes ut uten sminke.  Hun så nesten dårligere enn meg.

Jeg hadde virkelig ikke tenkt at jeg så henne med sminke og har tidligere ikke reflektert at mange fine kvinner ute har på seg sminke. Føler meg dum!

Hvordan finner dere ut hvordan dama egentlig ser ut?  Hvor lang tid tar det før dere få se henne ekte?  Og noen som har taklet en situasjon som jeg har?

Gjelder selvfølgelig ikke alle kvinner.

Anonymkode: 044ba...2a6

Voks opp! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nesten, hun var 3/10.  Har du lignede erfaring?

Anonymkode: 044ba...2a6

😆😆😆
 

Anonymkode: 469d2...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er ung mann og trodde endelig en fin dame vil på date med meg. Jeg undres hvorfor hun valgte meg. Følte meg som heldig.

Vi møttes 2 ganger og ting stemte. Så skulle jeg innom henne for å montere noe. Da ble jeg sjokkert og lei meg.  Hun så helt annerledes ut uten sminke.  Hun så nesten dårligere enn meg.

Jeg hadde virkelig ikke tenkt at jeg så henne med sminke og har tidligere ikke reflektert at mange fine kvinner ute har på seg sminke. Føler meg dum!

Hvordan finner dere ut hvordan dama egentlig ser ut?  Hvor lang tid tar det før dere få se henne ekte?  Og noen som har taklet en situasjon som jeg har?

Gjelder selvfølgelig ikke alle kvinner.

Anonymkode: 044ba...2a6

Bla en side på internett. Ingen er ekte 😄

Anonymkode: 0f86d...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette kødd? - Eller er du tilbakestående?  Jeg håper dette var kødd, men svarer allikevel:

Selvfølgelig er ikke ferdig sminket hennes naturlige utseende. Hva faen trodde du?  

Hvis du er så shallow at du blir "sjokkert og lei deg" når du ser en dame uten sminke, så fortjener du ikke å ha dame. 

For en dame å vise sitt naturlige jeg er en sårbar ting og krever tillit. Den tråkket du på... 

Første natten jeg hadde med min date var fantastisk. Morgenen etterpå dusjet vi og satt i pysj og spiste frokost. Ingen sminke, ikke stelt hår, og i en lånt pysj. På ingen måte på sitt mest billedskjønne, men himmel som hun var på sitt vakreste. 

Det handler om å se hva som er inni. 

Anonymkode: 4f4f2...fbb

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bla en side på internett. Ingen er ekte 😄

Anonymkode: 0f86d...8f8

Hvis du tror kroppspresset kvinner og menn opplever er stort idag, bare vent til kunstig intelligens tar over og fyller 99% av alt media vi ser på. Der vil det kun være perfekte mennesker som vises uansett hvor man ser.

Anonymkode: 469d2...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dette kødd? - Eller er du tilbakestående?  Jeg håper dette var kødd, men svarer allikevel:

Selvfølgelig er ikke ferdig sminket hennes naturlige utseende. Hva faen trodde du?  

Hvis du er så shallow at du blir "sjokkert og lei deg" når du ser en dame uten sminke, så fortjener du ikke å ha dame. 

For en dame å vise sitt naturlige jeg er en sårbar ting og krever tillit. Den tråkket du på... 

Første natten jeg hadde med min date var fantastisk. Morgenen etterpå dusjet vi og satt i pysj og spiste frokost. Ingen sminke, ikke stelt hår, og i en lånt pysj. På ingen måte på sitt mest billedskjønne, men himmel som hun var på sitt vakreste. 

Det handler om å se hva som er inni. 

Anonymkode: 4f4f2...fbb

Det er ikke kødd.  Hvordan finner man ut hvordan dama egentlig ser ut?  Må man først på noen date?  Jeg lurer virkelig på dette.

Ts

Anonymkode: 044ba...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke kødd.  Hvordan finner man ut hvordan dama egentlig ser ut?  Må man først på noen date?  Jeg lurer virkelig på dette.

Ts

Anonymkode: 044ba...2a6

Du stiller feil spørsmål. Problemet ditt er ikke at du ikke ser dem uten sminke. Problemet ditt er at du ikke ser personen. Det kan jeg ikke hjelpe deg med. 

Men du ser dem uten sminke når de føler seg trygge på deg og treffer deg i hverdagen uten sminke (siden jenter faktisk ikke går med sminke hele tiden for å sikre at du ikke blir "lei deg"). Eller morgenen etter en lang natt med sex. 

Anonymkode: 4f4f2...fbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke date noen før du ser dem uten. Kanskje om du dater venner, og ser dem uten på hytteturer eller strandbesøk eller annet? 

Er ikke for overfladiskhet, men tenker på jentene som også må oppleve dette. Er kvinne. 

Anonymkode: cdab2...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke kødd.  Hvordan finner man ut hvordan dama egentlig ser ut?  Må man først på noen date?  Jeg lurer virkelig på dette.

Ts

Anonymkode: 044ba...2a6

TS, jeg bruker sjelden sminke, og hvis jeg gjør det så er det som regel kun øyesminke.

Mannen liker meg faktisk best uten sminke. Men ikke alle damer er trygge nok på seg selv til å gå uten. Du må nesten bare finne ut etter hvert hvordan dama ser ut uten sminke. Men husk, utseende forfaller uansett etterhvert. Det er personligheten til dama (og mannen) som er viktigst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke kødd.  Hvordan finner man ut hvordan dama egentlig ser ut?  Må man først på noen date?  Jeg lurer virkelig på dette.

Ts

Anonymkode: 044ba...2a6

Date kvinner som ikke liker å bruke så mye sminke, så slipper du problemstillingen.

Anonymkode: 4d472...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha sex med henne i usminket tilstand, så blir du preget akkurat som en fugleunge. 

Anonymkode: 6571c...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...