Gå til innhold

Tips til påskeegg jakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barna er 7 og 10 år. 

Har et påskeegg til hver, ikke flere små. Tenkte å gjemme de i hagen, og lage noen hint eller gåter, men tar gjerne tips. Det pleier liksom ikke bli så spennende som jeg tenker at det skal bli.

Anonymkode: c0d19...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barna er 7 og 10 år. 

Har et påskeegg til hver, ikke flere små. Tenkte å gjemme de i hagen, og lage noen hint eller gåter, men tar gjerne tips. Det pleier liksom ikke bli så spennende som jeg tenker at det skal bli.

Anonymkode: c0d19...f4d

Utradisjonelle gjemmesteder. Egg i en plastpose som du putter i vanntanken til toalettet for eksempel, under senga på soverommet ditt. I vaskemaskinen, osv.

Anonymkode: 8c914...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde mange lapper med hint, feks ”hva koker mamma hver morgen?”, da log lappen ved kaffetrakter. 
 

Så mot slutten så var det ”jeg ble plantet i hagen, og til slutt kommer det frukt på meg”,  så ”nå er du nære, let etter meg i hagen”.

 

Det var populært her ihvertfall. 
Lappene var egg jeg hadde skrevet ut fra nett. 

Anonymkode: de634...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å lage gammeldags skattekart (dypper papiret i kaffe og tørker det på 50 grader i stekeovnen, da blir det "gammelt") og så tegner jeg kart over hagen med et kryss på. Kan gjøres lett eller ganske vanskelig alt etter eget ønske 😊

Anonymkode: 84e65...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...