Gå til innhold

Hvordan hilse, første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Klemme eller håndhilse på første date? Er det dumt å si med en gang "kan jeg få en klem"? Litt usikker, har bare vært på noen få dater tidligere. Vi kjenner jo navnene til hverandre så ser for meg håndhilse som litt kleint? 

Bryter vel litt isen ved å bare spørre?

Anonymkode: afe1e...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

High five funker fjell. Viser at du er litt sånn casual, håndhilsing er for business.

Anonymkode: 41698...0a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: d3002...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid fått en klem, og det føles helt greit det.

K43

Anonymkode: 320d5...7ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: d3002...8e6

Mann👍

Anonymkode: afe1e...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

High five funker fjell. Viser at du er litt sånn casual, håndhilsing er for business.

Anonymkode: 41698...0a7

Kult, highfive kan bryte isen litt😆

Anonymkode: afe1e...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mann👍

Anonymkode: afe1e...61c

Ok. Så vær en mann. Møt henne med fast blikk, smil, åpne armer som viser en inviterende og selvsikker kroppsholdning, men ikke som en sulten valp. Gi henne en klem, la den vare 1 sekund lenger enn den du gir tanta di, deretter ser du henne inn i øyene og sier det er hyggelig å se henne og gi henne deretter et kompliment. 

Anonymkode: d3002...8e6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for klem. 

Så kliper du daten på rompa 🤭(nei)

 

Anonymkode: b4336...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min første date for 2 uker siden og her ble det håndhilsing først også en enkel klem rett etter! Var han som tok initiativ😅 Men jeg var all inn altså haha

Anonymkode: ae76b...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde min første date for 2 uker siden og her ble det håndhilsing først også en enkel klem rett etter! Var han som tok initiativ😅 Men jeg var all inn altså haha

Anonymkode: ae76b...8ca

Greia er at det ikke er alle som liker å klemme folk de ikke har truffet før så vil jeg ikke være for "på" heller, selvom jeg syns klem er koselig. Jeg er mann👍

Anonymkode: afe1e...61c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Greia er at det ikke er alle som liker å klemme folk de ikke har truffet før så vil jeg ikke være for "på" heller, selvom jeg syns klem er koselig. Jeg er mann👍

Anonymkode: afe1e...61c

Dere er på DATE... 

Hvis du håndhilser, bukker dypt og presenterer deg med fullt navn, vil hun tro du er tilbakestående og skrive om det på KG etterpå. 

Du må vise at du er trygg, at du mener noe med daten, at du tør å skru på litt sjarm gå litt inn i komfortsonen og få henne til å føle seg komfortabel i ditt selskap. Der gjør du ikke ved å håndhilse.

Hun er kvinne. Hun kaster ikke bort en kveld på å håndhilse og tørrprate. Hun leter etter litt romantisk kjemi.  (med mindre hun er autist eller tilbakestående hun også, da). 

Du skal ikke være creepy. Du må vise at du skjønner grenser og leser rommet, men du må ha litt romatisk karisma. 

Anonymkode: d3002...8e6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...