AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #21 Del Skrevet 28. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje jeg misforsto. Tenkte at hun mente at jeg kom til å bli lengere sykemeldt hvis jeg presser meg sånn TS Anonymkode: 5f09c...9c1 Og hva hadde vært frekt med det? Du blir jo lengre sykmeldt om du kjører på, og ødelegger kropp og helse enda mer? Anonymkode: 0162d...f5b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #22 Del Skrevet 28. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje jeg misforsto. Tenkte at hun mente at jeg kom til å bli lengere sykemeldt hvis jeg presser meg sånn TS Anonymkode: 5f09c...9c1 Det er godt mulig hun er bekymret for det ja, er det virkelig frekt av henne å ønske at du skal slippe være sykemeldt? Anonymkode: 72b30...a8c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #23 Del Skrevet 28. mars 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Kanskje jeg misforsto. Tenkte at hun mente at jeg kom til å bli lengere sykemeldt hvis jeg presser meg sånn TS Anonymkode: 5f09c...9c1 Igjen, akkurat hva mener du er frekt med det? Anonymkode: 06d46...7a3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #24 Del Skrevet 29. mars 2024 Jeg er veldig sliten og kanskje litt hårsår. Jeg har fått lite hjelp med flytting. Jeg har pakket ned og opp alt alene. Selve flyttingen fikk jeg hjelp med Anonymkode: 5f09c...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #25 Del Skrevet 29. mars 2024 Du må ta vare på deg selv! Du blir dårlig om du presser deg selv for hardt. Og, ja, lengre sykemelding. Og du ønsker jo å klare å komme tilbake til jobb, gjør du ikke? Dette var et omtenksomt råd du bør ta til deg. Og sett pris på at hun bryr seg om deg og at du har det bra! Anonymkode: 4af63...8bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #26 Del Skrevet 29. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er veldig sliten og kanskje litt hårsår. Jeg har fått lite hjelp med flytting. Jeg har pakket ned og opp alt alene. Selve flyttingen fikk jeg hjelp med Anonymkode: 5f09c...9c1 Men sånn er livet. Jeg er kronisk syk og klarer ikke løfte en eske uten at ryggen kollapser. Leier flyttebyrå ved flytting, og bruker flere uker på pakking og evt kjøring av små ting. Våre venner har ingen plikt til å stille opp som gratis flyttehjelp. Beklager visst dette er krasst, men sånn er ihvertfall min realitet😌 Anonymkode: bee87...6a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #27 Del Skrevet 29. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har vært sykemeldt i noen måneder og vet ikke når jeg skal begynne på igjen. Jeg jobber egentlig bare 2 dager i uken og håper at jeg klarer å fortsette med det etter hvert. Nå har jeg nettopp flyttet. Jeg vil få alt på plass fort, så jeg har pakket ut fra morgen til kveld i flere dager. Snakket med en venninne på telefonen og jeg sa at jeg var veldig sliten og har smerter pga at jeg gjør så mye hver dag. Så sier hun : Du trenger i å stresse med å pakke ut. Ta det i ett roligere tempo, så du ikke blir dårligere. Så da blir du kanskje bedre snart og kan begynne å jobbe igjen. Var det frekt,? Det er jeg sol bestemmer om jeg vil pakke ut alt fort og ikke ta det i ett roligere tempo Anonymkode: 5f09c...9c1 Nei det var ikke frekt. Det var et godt råd fra et godt sted. Hun ser at du står på mer enn du trenger og at du blir dårligere av det. En sånn venn vil jeg også ha. Som sier fra. Anonymkode: fcf8a...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #28 Del Skrevet 29. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er veldig sliten og kanskje litt hårsår. Jeg har fått lite hjelp med flytting. Jeg har pakket ned og opp alt alene. Selve flyttingen fikk jeg hjelp med Anonymkode: 5f09c...9c1 Som voksen tar man ansvar for flytting selv. Trenger man hjelp kjøper man inn den hjelpen, man sutrer ikke over manglende hjelp fra venner og famile. Anonymkode: 89480...dba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå