Gå til innhold

"Mirakelet i Gullspång"

Gjestine Bårdsen

Anbefalte innlegg

Kom på en merkelig detalje til. Helt i starten av dokumentaren, når vi skulle få høre om dette bildet, så sier Maria (hun bak kameraet) at hun synes det blir for skuespill-aktig hele seansen, hun vil ha det mer teknisk. Så derfor må de gjøre "scenen" flere ganger fordi søstrene blir for teatralske.. Hvorfor valgte Maria å ta med dette? Er det og ett hint om hva hun tror? At søstrene spilte ett spill?

Edit; beklager om det er nevnt før, har bare skumlest denne tråden.

Edit 2; tilleggskommentar; Og hva var greia med den bursdagsfeiringa hvor den ene søstra stod og klagde på Olaug og så begynte hun som hadde bursdag å synge bursdagssangen til seg selv helt hysterisk. Hun fremsto jo manisk. Var det for å overdøve hun som klager på Olaug? Herlighet for ett opplegg...

Hadde jeg vært Maria så hadde jeg trengt samtaler med en psykolog etter å ha laget denne dokumentaren 😅🙈

Endret av Salmonella
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir rimelig skremt av Olaug. Da hun var på besøk hos sine søsken (liksom) så sa hun helt merkelige ting. Hun kan godt ha høy IQ, men ikke EQ.

Og flere av dem virker litt spesielle ja, men spesielt Olaug er jo helt på styr. Hvem sitter på nasjonal TV og sier at hun ville drept familien sin? Som kanskje ikke er familie, men likevel. :forferdet:

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...