Gå til innhold

Fylle påskeegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herregud så teit. Komme med gave på første date blir litt vel "try hard" . 

Å gi penger er bare så ufattelig patetisk. Men for all del, du kan jo drite i egget og bare legge penga på bordet og bli enige om en pris per date.. 

Første date er bare for å finne ut mer om personen og bestemme om man vil treffes videre. Å dukke opp da med blomster og gaver signaliserer at du er desperat, usikker og redd for at personligheten din ikke er nok. 

Påskeegg el. kan være søtt på andre eller tredje date. 

Anonymkode: 12d9c...e48

Det å ta med blomster på første date er noe ALLE vettuge menn gjorde før! Hva er det med dere medsøstre som forventer så lite og nøyer dere med ingenting?

Anonymkode: 82aae...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig i at tanken er søt, men som alle andre sier, dropp å legg penger i. Jeg tenker egentlig at det er greit med smågodt oppi, bare for å holde det helt lowkey og som en søt og morsom oppmerksomhet. Sjokolade er nesten alltid trygt, samt litt annet av det mest vanlige. 

Anonymkode: f34f7...950

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt pottesur hvis daten gav meg penger. Jeg er ikke til salgs! 

Anonymkode: c99f0...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en date på første date gitt meg påskeegg med litt godt oppi hadde jeg blitt skikkelig glad rett og slett. Hadde jeg funnet 500kr oppi hadde det blitt en siste date. Hva, er jeg fattig? Klarer jeg meg ikke selv? Er jeg til salgs? Hva skylder jeg nå?

Vedder på at én av de tingene hadde hun følt på og. 

Anonymkode: 5f58a...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi penger, hun er da ikke en prostituert. 

Fyll med noe godt, men ikke penger. Jeg hadde begynt å stusse om jeg fikk penger av en date.... 

Anonymkode: 3c9b5...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det å ta med blomster på første date er noe ALLE vettuge menn gjorde før! Hva er det med dere medsøstre som forventer så lite og nøyer dere med ingenting?

Anonymkode: 82aae...558

Når da? I 1950??  Den gang var første date en større sak og man inviterte damer man allerede kjente. 

Sånn som dating er nå, er første date gjerne første gang man treffer en person etter å ha chattet med dem el. Hensikten er å bli litt bedre kjent, noe som danner grunnlag for videre dating. Veldig ofte blir det ikke noe mer enn den første daten. For menn som bringer gaver på hver første date, blir der dyrt og slitsomt etter hvert. For damene kan det oppleves som litt ekstra press. Det er lettere å ta første date litt mer uformelt. Blir det litt romantikk i lufta, er det mer naturlig å komme med gaver da. 

Det er ikke snakk om å nøye seg med ingenting, det er det å kunne avslutte etter første date uten å kjenne at det er kleint fordi fyren stod der med blomster og gaver.

Anonymkode: 12d9c...e48

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke penge lapp, det virker som at du prøver å kjøpe oralsex eller noe. 

Ikke noe stort. Ikke prøv å kjøp noens gunst. 

Anonymkode: 69698...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...