AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #1 Del Skrevet 28. mars 2024 Jeg har ett øye som ser større ut enn det andre. Øyenbrynene på den siden er også litt høyere. Jeg syns det er sjenerende og føler meg derfor lite attraktiv. Er det noe man kan gjøre for å fikse slik usymmetri? Anonymkode: d9238...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #2 Del Skrevet 28. mars 2024 Du kan prøve botox for å justere. Anonymkode: fbbea...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #3 Del Skrevet 28. mars 2024 Det finnes plastisk kirurgi som kan justere det, men du kan også gjøre andre ting. Prøv en usymmetrisk frisyre. Det skjuler forskjellen lite grann. Jeg vet at dårlig søvn forverrer asymmetrien, så prøv å få god søvn. Hilsen ei med forskjellig høyde på øya. Anonymkode: ec620...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #4 Del Skrevet 28. mars 2024 Ingen har et helt symmetrisk ansikt. Det er bare å sammeligne et speilbilde med et fotografi, så ser man det. Kanskje akkurat din «asymmetri» er det som gir deg et unikt utseende? Anonymkode: 5ca6d...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #5 Del Skrevet 28. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen har et helt symmetrisk ansikt. Det er bare å sammeligne et speilbilde med et fotografi, så ser man det. Kanskje akkurat din «asymmetri» er det som gir deg et unikt utseende? Anonymkode: 5ca6d...a46 Hvis jeg ser i speil, ser jeg ikke assymetrien. På bilder er det veldig synlig. Anonymkode: d9238...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #6 Del Skrevet 28. mars 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvis jeg ser i speil, ser jeg ikke assymetrien. På bilder er det veldig synlig. Anonymkode: d9238...779 Det er fordi du er vant til å se det du ser i speilet, ikke det du ser på bilder. Jeg ser også litt annerledes ut på bilder enn det jeg ser i speilet. Ser dette på mannen min også. Når jeg ser på han i et speil, ser han litt «asymmetrisk» ut ift slik jeg er vant til å se han. Anonymkode: 5ca6d...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå