Gå til innhold

pump


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen tips til pumps med litt høy hæl som det faktisk går an å gå med i noen timer uten å få vonde ben? Skal gå både ute og inne....har tidligere hatt noen litt billige som ikke har vært gode å gå i,så er det stor forskjell om en kjøper noen til 2000 i forhold til 5-600? Er det verdt det liksom?

Anonymkode: cb74b...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet? Eller er det "ut" med slike som sko til kjole?

Anonymkode: cb74b...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har noen konkrete råd, men erfaringen min er i hvert fall at jo tykkere hæl du velger, jo bedre pleier de å være å gå med. 

Anonymkode: 73b41...187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabor har veldig gode sko, også med hæl.

Jeg velger ofte  sko med kilehæl for de er mer behaglige å gå med, men vet mange ikke synes det er pent.

 

Anonymkode: 803f5...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen fine hugo boss sko (ca.2500 kr.) men veldig usikker...mye penger hvis de ikke er bedre enn noen billige.

Anonymkode: cb74b...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Gabor har veldig gode sko, også med hæl.

Jeg velger ofte  sko med kilehæl for de er mer behaglige å gå med, men vet mange ikke synes det er pent.

 

Anonymkode: 803f5...6dd

Ja, både Gabor og Ekko er kjent for god komfort. 

Anonymkode: f100d...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, både Gabor og Ekko er kjent for god komfort. 

Anonymkode: f100d...08c

Men har ecco pumps?

Anonymkode: cb74b...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale sko fra Sapatos. Har brukt 2 ulike pumps fra det merket i jobben som flyvertinne og de er gode å gå med. (Tror merket var Nora og Picadilly?) 

Anonymkode: 2341d...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, da skal de sjekkes ut.

Anonymkode: cb74b...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softwalk fra Eurosko har jeg noen fra som er 10år gamle. Bedre enn mange av mine lave sko. Jeg kjøpte de for nesten ingenting på opphørssalg og de er klassiske sorte med rund tå, bred/firkantet hæl, og bred spenne over. Ingenting spesielt med dem, men er pene nok å se på, og kvaliteten har holdt. 

Endret av Daisy-love
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...