Gå til innhold

Tidligere nabo virker psykisk ustabil.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva som feiler min tidligere nabo.

Hun virket snill i begynnelsen vi ble nsboer men plutselig be hun å skrike og kjefte ror ingenting.

Ett eksempel er en gang jeg ikke kom meg hjem fra der jeg hadde havnet på ett nachspiel og jeg bodde på landet. Så det gi bare buss til byen men ikke helt hjem til meg på en søndag. 

Jeg la ut et innlegg på fsc for å dplrr om noen hadde mulighet til å hente meg i byen og naboen tok kontakt og kom å hentet meg. Jeg merket da jeg satt meg inn i bilen at hun var så sur at jeg ikke turde å snakke til henne. Jeg ble så nervøs at jeg flenre koden til kortet mitt da jeg skulle fylle drivstoff på bilen hennes. 

Jeg spurte om hun kunne skru av motoren sånn at jeg klarte å tenke. Da eksploderte hun og dkrel til meg at jeg visste godt at hun akkurat hadde bytta motor og ikke kinen skru den av så ofte. 

Men jeg var redd hun ville klikke hvis jeg hadde sagt hun linne få penger for kjlronden denrre i stedet..

Jeg skjønner ikke hva hun tilbudet seg å hente meg når hun skal være så sinna at jeg ble redd.

Hun er sånn hjemme mot familien også. Alle er redde for henne og ingen tørr å si sin mening når hun er der.

Da jeg kom hjem husket jeg koden på kortet med en gang jeg kom inn til meg selv så det var jo jenne som gjorde meg nervøs.

Alle kan vi ha en dårlig dag innimellom. Men det er vel ikke normalt å være så sinna mot alt og alle, skrike og kjefte på de rundt seg hele tiden? 

Men hun får alle andre til å tro at hun er så snill siden hun jobber for Dyrebeskyttelsen og har mange dyr i fosterhjem.

Men barna hennes har ikke hatt det noe godt i sin oppbelsr pga det sinnet hennes. De har selv sagt at de er redde for henne og ikke tørr å si henne imot.. jeg har også hørt at hun er voldelig mot barn og driver å får unge gutter til sengs og selger narkotika. Og at hun blir rasende og ødelegger livene til de som har forsøkt å kontakte barnevernet pga at hun ikke har vært en god mor.

Dette er en godt voksen kvinne i midten av livet.

 

Anonymkode: 1e9e0...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å melde fra anonymt til Barnevernet.

Anonymkode: 061df...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er bare å melde fra anonymt til Barnevernet.

Anonymkode: 061df...235

Det gjorde jeg. De skjønte at det var meg og gjorde masse hærverk på min eiendom og nektet for det. Det ble kostbart for meg.

De eldre søsknene til dette barnet som den gang åsså var voksne og naboens samboer rottet seg sammen naboen og sa til politiet og barnevernet at jeg var sinnsyk og fant på udsnne historier . Den yngste kom selv til meg å sa at han ble mye forlatt av sin mor både på nattestid og ellers men ville ikke selv havne under barnevernet.

Derfor laget de krig mot meg og alle andre som sa ifra.

Det var nok dumt å blande seg inn.

Søsknene ville ikke at minsten skulle ut av familien. Derdor brukte de alt mot meg sånn at jeg måtte flytte og gjorde alt for at jeg ikke skulle virke troverdig og bli ansett som gal og psykotisk av det offentlige.

 

Anonymkode: 1e9e0...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er bare å melde fra anonymt til Barnevernet.

Anonymkode: 061df...235

Det er flere som har gjort det. Og vi som har gjort det fikk ett helvete og ble forfulgt etterpå i lang tid og utsatt for psykisk vold og trusler 

Anonymkode: 1e9e0...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er flere som har gjort det. Og vi som har gjort det fikk ett helvete og ble forfulgt etterpå i lang tid og utsatt for psykisk vold og trusler 

Anonymkode: 1e9e0...8da

Det er leit, Men du har i hvert fall gjort ditt. Ikke bruk mer energi på dette.

Anonymkode: 061df...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er leit, Men du har i hvert fall gjort ditt. Ikke bruk mer energi på dette.

Anonymkode: 061df...235

Nei kanskje ikke mer å spekulere i. Jeg og flere mistenker at denne damen er psykopat. Men jeg synes det er merkelig at Psykopater kan bry seg om dyr og jobbe frivillig med å ta til seg en haug med hjemløse katter.

Kanskje hun bare er schizophren eller skadet i hjernen pga rus med tanke på at hun er som ett minefelt å være rundt. Hun er direkte slem mot alle mennesker rundt seg. Flere sier hun har vært ond hele livet. jeg har snakket med folk som har vokst opp med henne på skolen som barn.

Men det er ikke godt å si hva som feiler henne.

 

Anonymkode: 1e9e0...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei kanskje ikke mer å spekulere i. Jeg og flere mistenker at denne damen er psykopat. Men jeg synes det er merkelig at Psykopater kan bry seg om dyr og jobbe frivillig med å ta til seg en haug med hjemløse katter.

Anonymkode: 1e9e0...8da

Det er ikke bra at hun har så mye kontakt med dyr. Vet du hvordan hun behandler kattene? Hvis hun ikke behandler kattene bra må Dyrebeskyttelsen få beskjed. Kattene er forsvarsløse.

Anonymkode: 061df...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke bra at hun har så mye kontakt med dyr. Vet du hvordan hun behandler kattene? Hvis hun ikke behandler kattene bra må Dyrebeskyttelsen få beskjed. Kattene er forsvarsløse.

Anonymkode: 061df...235

Jeg tror merkelig nok at hun er flink med dyr. De er fine i pelsen og hun er veldig opptatt av å stelle med dem. På den annen side vet jeg ikke hvor bra det er å ha nærmere 20 katter i samme hus.

Og det å være rundt henne når hun er så ustabil og har raseri hele tiden er jo stressende for kattene psykisk selv om de får alt de trenger og selv om hun ikke er direkte fysisk mot kattene.

Jeg merker jo det selv med katter jeg har hatt. Bare jeg er litt stressa og leter etter nøklene og mobilen min på vei ut døra så blir pus redd fordi jeg er litt brå. Mange katter skvetter fort.

Når jeg en sjelden gang har mine utbrudd som alle har en sjelden gang så blir pus redd så jeg prøver jo unngå å ta ut sinne hjemme foran han.

 

Anonymkode: 1e9e0...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er ikke bra at hun har så mye kontakt med dyr. Vet du hvordan hun behandler kattene? Hvis hun ikke behandler kattene bra må Dyrebeskyttelsen få beskjed. Kattene er forsvarsløse.

Anonymkode: 061df...235

Hun jobber jo selv for dyrebeskyttelsen. Og de har full tillit til henne. Så å si noe til dem, da hadde bare jeg fått enda mere problemer. De får selv finne ut hvordan hun er. 

Vil tro at det lukter mye kattepiss i heimen der. Uhygienisk å ha så mange katter på ett sted.

Jeg sleit når jeg bare hadde to. Selv om begge var kastrert drev han eldste å markerte over alt etter jeg fikk en til katt.

Jeg har prøvd å avsløre henne men jeg får bare motgang.

Anonymkode: 1e9e0...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at det er en tidligere nabo, da skjønner jeg ikke at du bryr deg. Move on!

Anonymkode: 68e8d...c54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...