Gå til innhold

Ekstreme kynnere etter orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi koste oss tidligere idag som endte litt hardt og fikk en solid orgasme. 🤭 Men det har resultert i at jeg har ekstreme kynnere etterpå. Det er 9t siden vi koste oss og jeg kan ikke stå/sitte mer enn 2 mim før jeg må setta/legga meg.. de strammer så veldig. Men merker at det tar litt tak i livmorhalsen også. Men de er ikke direkte vonde. Bare ekstremt ubehagelig og blir sliten i muskla rundt livmor og rygg.  

Jeg har hatt mange små/middels orgasmer dette svangerskapet, men dette her tok kaka. 🤭😂 nå angrer jeg... for hvis dette skal fortsette , blir jeg gærn. Når baby beveger seg og, så gjør det mer vondt nederst.  

Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: 97b91...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi koste oss tidligere idag som endte litt hardt og fikk en solid orgasme. 🤭 Men det har resultert i at jeg har ekstreme kynnere etterpå. Det er 9t siden vi koste oss og jeg kan ikke stå/sitte mer enn 2 mim før jeg må setta/legga meg.. de strammer så veldig. Men merker at det tar litt tak i livmorhalsen også. Men de er ikke direkte vonde. Bare ekstremt ubehagelig og blir sliten i muskla rundt livmor og rygg.  

Jeg har hatt mange små/middels orgasmer dette svangerskapet, men dette her tok kaka. 🤭😂 nå angrer jeg... for hvis dette skal fortsette , blir jeg gærn. Når baby beveger seg og, så gjør det mer vondt nederst.  

Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: 97b91...67b

Helt vanlig :) 

Anonymkode: 75a2b...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...ble lite sex i graviditeten..ikke noe godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på sjekk på sykehuset da det tok seg opp og satt i korsryggen. Forkortet livmorhals, viste rier på ctg. Sitter med en nå i skrivende stund. Men fikk beskjed om å ta det rolig og være i nærheten I påsken. 

Hadde også +2 proteiner i urinen. Fint blodtrykk, noen som har opplevd det?

Anonymkode: 97b91...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...