AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #1 Skrevet 27. mars 2024 Vi koste oss tidligere idag som endte litt hardt og fikk en solid orgasme. 🤠Men det har resultert i at jeg har ekstreme kynnere etterpÃ¥. Det er 9t siden vi koste oss og jeg kan ikke stÃ¥/sitte mer enn 2 mim før jeg mÃ¥ setta/legga meg.. de strammer sÃ¥ veldig. Men merker at det tar litt tak i livmorhalsen ogsÃ¥. Men de er ikke direkte vonde. Bare ekstremt ubehagelig og blir sliten i muskla rundt livmor og rygg.  Jeg har hatt mange smÃ¥/middels orgasmer dette svangerskapet, men dette her tok kaka. ðŸ¤ðŸ˜‚ nÃ¥ angrer jeg... for hvis dette skal fortsette , blir jeg gærn. NÃ¥r baby beveger seg og, sÃ¥ gjør det mer vondt nederst.  Flere som har opplevd dette? Anonymkode: 97b91...67b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #2 Skrevet 28. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi koste oss tidligere idag som endte litt hardt og fikk en solid orgasme. 🤠Men det har resultert i at jeg har ekstreme kynnere etterpÃ¥. Det er 9t siden vi koste oss og jeg kan ikke stÃ¥/sitte mer enn 2 mim før jeg mÃ¥ setta/legga meg.. de strammer sÃ¥ veldig. Men merker at det tar litt tak i livmorhalsen ogsÃ¥. Men de er ikke direkte vonde. Bare ekstremt ubehagelig og blir sliten i muskla rundt livmor og rygg.  Jeg har hatt mange smÃ¥/middels orgasmer dette svangerskapet, men dette her tok kaka. ðŸ¤ðŸ˜‚ nÃ¥ angrer jeg... for hvis dette skal fortsette , blir jeg gærn. NÃ¥r baby beveger seg og, sÃ¥ gjør det mer vondt nederst.  Flere som har opplevd dette? Anonymkode: 97b91...67b Helt vanlig  Anonymkode: 75a2b...f0a
Sofakona Skrevet 28. mars 2024 #3 Skrevet 28. mars 2024 Jepp...ble lite sex i graviditeten..ikke noe godt
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #4 Skrevet 28. mars 2024 Dro på sjekk på sykehuset da det tok seg opp og satt i korsryggen. Forkortet livmorhals, viste rier på ctg. Sitter med en nå i skrivende stund. Men fikk beskjed om å ta det rolig og være i nærheten I påsken. Hadde også +2 proteiner i urinen. Fint blodtrykk, noen som har opplevd det? Anonymkode: 97b91...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå