AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Hei Hvor er kunder ofte mer høflige når de opplever service som ikke er etter deres forventninger. På de dyre som Marriot/Hilton? Eller de mer vanlige som Scandic/Thon? Anonymkode: 64484...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars De fleste er høflige uansett hvor du er om du behandler de med respekt. Unntak finns selvfølgelig, men ufordragelige mennesker finner du blant både fattig og rik, kanskje med en overvekt blant de som syns selv de har god råd men egentlig knapt hører hjemme i øvre middelklasse... Anonymkode: 24cee...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå