Gå til innhold

Bør jeg si at ektefellen er 18 år eldre enn meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tråkket i salaten en gang. En kollega viste meg et bilde av seg selv og en gammel mann. Og jeg antok at det var faren hennes, og sa «Faren din holder seg ganske godt til å være over 70». Hun ble dritsur og hveste at mannen hennes bare var 62. Hun selv var 43, så ikke så lett å gjette at hun var gift med en så gammel mann. 

Anonymkode: 05e4f...afd

Da eier du jo ikke sosial etikette i det hele tatt.

Selv om ei venninne drar opp et ultralydbilde vil jeg jo spørre; "er det et ultralydbilde?" "er det deg?". Ikke automatisk gratulere. 

Anonymkode: f2467...2da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri lagt ut om mannen til kollegaer. 

Opplysninger om hva han gjør, hvor han er fra, eventuelt også alder, kan jo dukke naturlig opp i samtaler. Og da svarer man. Eksempel på alder er jo når vi kommer inn på hvor han har studert, og de hører om hvilket kull, fordi de selv har graden sin derfra. 

Anonymkode: f2467...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer er nesten 13 år eldre enn meg. Men det er jo ikke relevant eller noe jeg forteller nødvendigvis, er jo mye annet å fortelle om han før det skulle bli tatt opp. 
er ikke noen voldsomme reaksjoner på aldersforskjellen fra noen heller. Fått ett par vittigheter fra noen, men det er mer morsomt. 

jeg spøker jo om alderen hans selv innimellom på hans bekostning😂

Anonymkode: 9d2df...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente et par der hun var 18 år eldre.  Veldig kjekke folk og jeg hadde 1000 spørsmål jeg aldri stilte.  Men det rareste var at de planla pensjonisttilværelsen og ville da kjøpe hus i byen hun kom fra i et Europeisk land.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...