Gå til innhold

Fin hverdagsjeans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i midten av 30 årene, normal kropp med former. Har dere tips til jeans ? Liker jeans som sitter litt stramt rundt rumpa 😀

Anonymkode: 8fe2e...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så viktig "stramt rundt rompa"? Ønske om å se sexy ut? Få blikk/oppmerksomhet?

Anonymkode: c40f8...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer mest på hvordan festjeans ser ut… 

Anonymkode: a53b3...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lurer mest på hvordan festjeans ser ut… 

Anonymkode: a53b3...dc0

Ca sånn kanskje? 😃

Følger tråden din TS for jeg håper også på tips, synes bukser, spesielt jeans, er vrient. Mulig  det er fordi jeg er blitt oppi åra, hva som brukes av type jeans har endret seg mye og mange ganger i min tid så er ikke så lett å endre/bytte jeans-stil. Ikke for meg iallefall.

Sleit skikkelig da skinny jeans ble det store og nærmest den eneste typen som det fantes skikkelig utvalg av en periode. 

Synes dessverre de fleste jeg ser nå, (type mom-jeans?), er fæle. Har sett baggy jeans som ser ok ut men mamge av de jeg synes er verst gjør noe rart med figuren. Ser både formløs ut og samtidig uproposjonert.

De fleste får laaang rumpe og også korte bein med rar fasong, spesielt når jeansen i tillegg er kort. Tror ikke jeg greier å venne meg til å like det.

Screenshot_20240326_164754_eBay.jpg

Anonymkode: 29981...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vanskelig å anbefale jeans til andre, da man har forskjellige kropper og preferanser på hva man vil ha. 
 

Jeg synes Lois Raval sitter bra på meg, Lee og Levis er bare NEI. HM har kommet seg betraktelig, og en annen favoritt hos meg er Replay. Replay og Lois er svindyre da. 

Jeg hadde gått inn i en butikk med stort utvalg og prøvd. 

Anonymkode: a53b3...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ca sånn kanskje? 😃

Følger tråden din TS for jeg håper også på tips, synes bukser, spesielt jeans, er vrient. Mulig  det er fordi jeg er blitt oppi åra, hva som brukes av type jeans har endret seg mye og mange ganger i min tid så er ikke så lett å endre/bytte jeans-stil. Ikke for meg iallefall.

Sleit skikkelig da skinny jeans ble det store og nærmest den eneste typen som det fantes skikkelig utvalg av en periode. 

Synes dessverre de fleste jeg ser nå, (type mom-jeans?), er fæle. Har sett baggy jeans som ser ok ut men mamge av de jeg synes er verst gjør noe rart med figuren. Ser både formløs ut og samtidig uproposjonert.

De fleste får laaang rumpe og også korte bein med rar fasong, spesielt når jeansen i tillegg er kort. Tror ikke jeg greier å venne meg til å like det.

Screenshot_20240326_164754_eBay.jpg

Anonymkode: 29981...d5d

Å herregud så stygge bukser! Og for å ikke snakke om skoa. Husker når denne stilen var trendy... i 2010!

Anonymkode: 33d5d...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å herregud så stygge bukser! Og for å ikke snakke om skoa. Husker når denne stilen var trendy... i 2010!

Anonymkode: 33d5d...293

Buksene ser jo ikke så ille ut om man hiver en genser eller skjorte over som skjuler det høye livet. Egentlig er de buksene ganske geniale, lite som tyter ut og null rørleggersprekk 😃

Anonymkode: a53b3...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å herregud så stygge bukser! Og for å ikke snakke om skoa. Husker når denne stilen var trendy... i 2010!

Anonymkode: 33d5d...293

Og å rakke ned på andre sin smak går aldri av moten..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor er det så viktig "stramt rundt rompa"? Ønske om å se sexy ut? Få blikk/oppmerksomhet?

Anonymkode: c40f8...b1a

Hvorfor lage styr av at jeg liker at mine jeans sitter LITT stramt over rumpa? Jeg liker det fordi da føler jeg at jeg har ekstra kontroll på stomiposen min. 

Anonymkode: 8fe2e...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropper er jo så forskjellige, men på meg sitter Lois Celia og Malena bra. Liker også Mother jeans.

Anonymkode: d9c6f...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...