Gå til innhold

Kollega som er helt kald


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en kollega hadde en liten flørt, før ferien min. Så jeg var bortreist for 2 uker siden. Vi har ikke hatt sex kun hatt det litt koselig å klint sammen. Han lyser alltid opp dagene mine. Og vi har ofte også spist ute sammen etter arbeid. Når jeg kom tilbake fra ferien, var han helt kald. Ikke spurte om jeg hadde en fin ferie. Jeg har sagt jeg vil holde forholdet skjult litt i arbeidsplassen mens han har på en måte ønsket å vise meg fram for de andre kollegaer. Jeg har merket at han virker nesten trist når han hilser på meg, sier hei men med et veldig oppgitt ansikt. Eller vinker men oppgitt ansikt. Jeg er redd jeg har gitt ham andre forventninger. Jeg har aldri hatt noen gang sterkere følelser for noen, men jeg er redd jeg har gjort noe. Jeg har visst han har likt meg en stund siden han har fortalt andre kollegaer også

Anonymkode: 3d5a3...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det du får for å rote med folk du jobber med. Det er ikke mye du får gjort

Han er ferdig med deg 

Anonymkode: 07431...c2b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det du får for å rote med folk du jobber med. Det er ikke mye du får gjort

Han er ferdig med deg 

Anonymkode: 07431...c2b

Var han som prøvde seg først, jeg likte han  og. Tenkte vi kunne prøve å se an først. Så begynte han å spørre etter meg hos andre kollegaer osv. 

Anonymkode: 3d5a3...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er det du får for å rote med folk du jobber med. Det er ikke mye du får gjort

Han er ferdig med deg 

Anonymkode: 07431...c2b

Han har gått rundt og spurt andre kollegaer når jeg har vært bortreist og sagt han liker meg. 

Anonymkode: 3d5a3...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't shit where you eat.

 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok skuffet over at du ikke vil anerkjenne deres følelser og forhold mer.

Han sitter nok med følelsene: «dette forholdet her er såå fint! Jeg elsker hun jenta her! Jeg har bare lyst til å vise frem til alle at det er oss to som gjelder! 😃».

Mens du bare: «Dette vil jeg ikke NOEN skal vite om…». 

Tipper han føler at du enten ikke liker ham, eller at du skammer deg over han fordi du ønsker holde forholdet (eller, direkte: han) skjult.

Tror dere må ta en prat om dette, og finne en middelvei for dere begge.

Hilsen Love Doctor A.B.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvorfor vil du holde han skjult? Han har vært klar for å være stolt over deg til hele verden, mens du ikke vil det samme. Klart det er kjipt å bli avvist på den måten. Hvis du vil ha han må du vise det nå, for jeg er ganske sikker på at han har gitt opp. Og holder avstand mens han prøver gå videre.

Anonymkode: f962d...2e3

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan være usikker på hvor mye du liker han når du ikke er like åpen om han som hanner om deg. Kan være noen har frarådet han å satse om han har sakt at du ikke ønsker noen skal vite, for å beskytte han.

Snakket du med han under ferien? Om nei, kanskje han følte seg glemt? Redd du har vært med noen andre? Har han vært med noen andre? 

Snakke med han om det?

Anonymkode: 7f4d8...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han prøver å holde avstand for å unngå å bli såret. At han har innsett at han må beskytte seg selv ettersom det med dere to ikke ser ut til å bli noe/at du drøyer. 

Anonymkode: b4563...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke hatt noe kontakt når du hadde ferie?

Anonymkode: fc1fb...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så hvorfor vil du holde han skjult? Han har vært klar for å være stolt over deg til hele verden, mens du ikke vil det samme. Klart det er kjipt å bli avvist på den måten. Hvis du vil ha han må du vise det nå, for jeg er ganske sikker på at han har gitt opp. Og holder avstand mens han prøver gå videre.

Anonymkode: f962d...2e3

Ja jeg vet ikke, kom feil ut. Innser nå at jeg bør prøve å ta en prat med ham, jeg  vet det er den gnisten mellom oss som er der fortsatt.

Anonymkode: 3d5a3...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har dere ikke hatt noe kontakt når du hadde ferie?

Anonymkode: fc1fb...ae2

Nei, ikke så mye

Anonymkode: 3d5a3...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har klint, spist ute osv, men du gadd ikke å fortelle du skulle på ferie i to uker? Så går han rundt og spør etter deg. Viser seg at alle visste du var på ferie unntatt han. Du får han til å fremstå som en idiot. Tror du bare liker oppmerksomheten du får. Stakkars mann. 

Anonymkode: 9b1cd...a39

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, ikke så mye

Anonymkode: 3d5a3...15b

Ikke rart han er kald.

Anonymkode: cc5f0...76e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna, man dater IKKE en kollega!!

Ikke rot til arbeidsforholdet ditt mer enn du har gjort allerede, er lov å tenke litt selv. Bruke fornuft.

Anonymkode: ff97a...93e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...