Gå til innhold

Det danske ordet "hør"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sikkert feil forum. Men googletranslated det.. og får bare opp at det er "høre / hear" osv. Ordet "hør" ble brukt i setning som handler om sengetøy. Antagelig har det noe med hvilket stoff sengetøyet er laget av. Men det er sikkert noen der ute som kan mere dansk enn meg🤗God Påske!

Anonymkode: 8dfda...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er setningen da? 

Anonymkode: 110ec...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

sikkert feil forum. Men googletranslated det.. og får bare opp at det er "høre / hear" osv. Ordet "hør" ble brukt i setning som handler om sengetøy. Antagelig har det noe med hvilket stoff sengetøyet er laget av. Men det er sikkert noen der ute som kan mere dansk enn meg🤗God Påske!

Anonymkode: 8dfda...044

Det betyr lin

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

sikkert feil forum. Men googletranslated det.. og får bare opp at det er "høre / hear" osv. Ordet "hør" ble brukt i setning som handler om sengetøy. Antagelig har det noe med hvilket stoff sengetøyet er laget av. Men det er sikkert noen der ute som kan mere dansk enn meg🤗God Påske!

Anonymkode: 8dfda...044

Lin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:Lin ja. Takk for svar. Setningen var: Sengetøj i hør er et klassisk og let medgørligt materiale, som er dejligt at sove i. Sengetøj i hør er slidstærk og kan vaskes mange gange uden at kvaliteten forringes. Udover dette, er materialet temperatur-regulerende, hvilket skaber gode forhold for en dejlig nattesøvn.

Anonymkode: 8dfda...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...