Gå til innhold

Fineste sted i Gudbrandsdalen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syns du er det fineste stedet i Gudbrandsdalen og hvorfor? 

Anonymkode: 917c4...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det ser ganske likt ut? Jeg liker lunsjbuffén på wadahl og uteserveringen på gålå. Peer gynt stemnet på gålåvatnet er ganske fint. 

Anonymkode: d641f...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være Lom for meg! Den vakre naturen og majestetiske fjellene som omgir dalen gjør det til et fantastisk sted. Og ikke minst Lom stavkirke, den er bare så unik og har en så rik historie

Endret av Rebecca30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord- og Sør-Fron, Lom, Vågå, Heidal 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt veldig glad i Ringebu. Kjører ofre gjennom Gudbrandsdalen og liker å stoppe der. Koselig med kafeen Hev og blomsterbutikken. 

Lom er selvsagt også en veldig flott plass. 

Anonymkode: 081f1...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesjaskog.

Den perfekte inngangsport til Reinheimen via Grøndalen eller Asbjørnsdalen, Tafjordfjella  Lesjafjella.

Dalsida(Lesja). Eldorado for jakt/fiske med flotte muligheter enten mot dovrefjella, Sunndalsfjella eller Reinheimen/Lesjafjella og alle sine sidedaler.

 

Anonymkode: 6a25e...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rebecca30 skrev (På 27.3.2024 den 17.19):

Det må være Lom for meg! Den vakre naturen og majestetiske fjellene som omgir dalen gjør det til et fantastisk sted. Og ikke minst Lom stavkirke, den er bare så unik og har en så rik historie

Holder også en knapp Lom. De fleste andre bygdene bærer preg av bevisstløse kommunepolitikere som har tillatt stygge bygg uten plan og mening. Det er ingen ting vakkert med Circle K og en firkanta murklædd med Rema og Europris. Man må heve blikket opp fra bygdesentrene og mot fjella for å kunne betegne det som pent, gjelder stort sett hele bygdenorge forøvrig.

Jeg traff en sveitsisk arkitekt på toget gjennom dalen for en tid tilbake og spurte hva hun syntes om bygdearkitekturen. Hun begynte å stamme og flakke med blikket.

Anonymkode: c11c5...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...