Gå til innhold

Hvorfor kommenterer folk her inne for å drite ut ts?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser innlegg her på Kg der feks en dame ønsker å opplyse om at hun har slanket seg 20 kg ved hjelp av en diett, en far skriver om uanstendig musikk i åpen hall eller noen har mistet katten sin og så svarer noen; "Hva ville du?"

Hvorfor opplyser du om dette"?

"Kan du ikke bare kjøpe deg en ny katt"?

Faen som det irriterer meg at idioter sprer negativ stemning på et diskusjonsforum.

Hold labbene unna tastaturet hvis du ikke har noe å komme med, og kom deg ut av kjelleren til moren din"!

🖕😫

Anonymkode: acb36...a2b

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er mange som har mensen. Eller en diagnose. Enig i at det er patetisk oppførsel, er jo bare å gå ut av tråden om man ikke har noe konstruktivt å bidra med. For ikke å snakke om alle som skriver "TROLL!" eller "DETTE HAR DU SKREVET OM FØR!" bare man spør etter en vaffeloppskrift.. De burde kontakte lege for behandling av paranoiaen sin. 

Anonymkode: 240e4...3ab

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg leser innlegg her på Kg der feks en dame ønsker å opplyse om at hun har slanket seg 20 kg ved hjelp av en diett, en far skriver om uanstendig musikk i åpen hall eller noen har mistet katten sin og så svarer noen; "Hva ville du?"

Hvorfor opplyser du om dette"?

"Kan du ikke bare kjøpe deg en ny katt"?

Faen som det irriterer meg at idioter sprer negativ stemning på et diskusjonsforum.

Hold labbene unna tastaturet hvis du ikke har noe å komme med, og kom deg ut av kjelleren til moren din"!

🖕😫

Anonymkode: acb36...a2b

Skal være flink og kommentere her jeg, slik at du får den oppmerksomheten du sårt søker slik alle andre med unyttige innlegg :)

Anonymkode: 2a416...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjertet er fullt av og så videre 😃

Noen folk er nok bare frustrerte og fulle av dritt og må få det ut et sted

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...