Gå til innhold

Utro? Hvordan skjuler du det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skjuler du ditt utroskap, nå eller tidligere? 

Anonymkode: 994a4...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært utro en gang i et tidligere forhold. Så ikke den med størst erfaring til å uttale meg om saken. Men det var jo bare å la være å fortelle det som hadde skjedd, og late som ingenting. Men dette var et engangstilfelle da, og ikke noe som pågikk over lengre tid og flere treff. Da er det vil litt værre å holde det skjult kanskje.

Anonymkode: 60c6c...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har vært utro en gang i et tidligere forhold. Så ikke den med størst erfaring til å uttale meg om saken. Men det var jo bare å la være å fortelle det som hadde skjedd, og late som ingenting. Men dette var et engangstilfelle da, og ikke noe som pågikk over lengre tid og flere treff. Da er det vil litt værre å holde det skjult kanskje.

Anonymkode: 60c6c...109

Tror prinsippet der det samme. 

Slette meldinger, slette logg, late som ingen ting. 

Anonymkode: 32232...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært utro i lenger periode..dvs jeg har egentlig to forhold der ingen av de vet at jeg er sammen med den andre.. helt forferdelig men sliter med å gå fra den jeg har barn med og tørre å stase på den jeg egentlig elsker.. så da har det bare blitt sånn.. jeg har bare sex med den nyeste partneren da.. men det er jo et enormt svik mot alle inkludert meg selv.. jeg skjuler det ved å skylde på mye jobb og være nøye med å ikke ha på varsler på telefonen...

Anonymkode: 245df...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enkelt, ikke vær utro ;)

Anonymkode: 783fb...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold: Jeg har aldri vært utro, og kommer ikke til å være det heller.. Så jeg føler meg som Troskapens Far, for den hærlige følelsen av å være trofast og stole på andre, er mye bedre enn sex. Men jeg har sikkert vært utro, om jeg ikke hadde følt så enormt mye omsorg og respekt til kvinnen. Så jeg er for bunnsolid omsorgsfull, at det ikke skjer. Men jeg ser også på sex som omsorg for partnerens nytelse.

Som singel: Jeg har ikke tall på hvor mange ganger, jeg har blitt "lurt" av kvinner i forhold. Altså "lurt" betyr at status ikke ble noe tema eller nevnt. Så avsløringen kom ikke før om morgenen, da fikk de det travelt å komme seg hjem til mannen😄Jeg setter inn et smiletegn, som et takk for sexen. Så jeg har på ingen måte følt på bitterhet av en utro kvinne, for jeg har heller ikke skjønt dette med å sladre til mannen. Det blir som å slenge ut en boomerang å få den i bakhodet😇

Forståelse av utroskap: Det har jeg, for jeg har også blitt utsatt for utroskap.. I mitt tilfelle var det min egen feil, for jeg var ung og ikke våken nok til å vedlikeholde sexen og kjærligheten. Jeg tror i mange tilfeller, så skjer nettopp dette. Innrømmelser er alltid tung å svelge, fordi det er så bittert på smak. For det er bittert å innrømme at sexlysten kjærligheten er borte, og det blir uansett rabalder hvis man tar dert opp. Alt dette.. utroskap og bedrag, kunne vært unngått med en god samtale.. Konfliktløsere og samarbeidpartnere unngår alt dette. Så hvorfor hjelper dere ikke hverandre for å unngå utroskap og bli bedratt?

Tips til utroskap: Det gir jeg aldri.. Kun til kvinner som "lurer" meg, for det er en privatsak😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 14.15):

Jeg har vært utro i lenger periode..dvs jeg har egentlig to forhold der ingen av de vet at jeg er sammen med den andre.. helt forferdelig men sliter med å gå fra den jeg har barn med og tørre å stase på den jeg egentlig elsker.. så da har det bare blitt sånn.. jeg har bare sex med den nyeste partneren da.. men det er jo et enormt svik mot alle inkludert meg selv.. jeg skjuler det ved å skylde på mye jobb og være nøye med å ikke ha på varsler på telefonen...

Anonymkode: 245df...c81

Kvinne eller mann? 

Anonymkode: 9bcf9...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...