Gå til innhold

Noen med redningshund her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener min hund til å bli redningshund. Vi har akkurat bestått klasse B, men vi hadde flere forsøk på alle testene. Jeg er litt usikker på om vi vil klare klasse A og bli godkjent😬 Er det noen som vet når de fleste hunder «går ut» av programmet? Er det ved klasse A? 

Anonymkode: 65471...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du? Ingenting som heter A/B-godkjent lengre

Anonymkode: cbb56...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva mener du? Ingenting som heter A/B-godkjent lengre

Anonymkode: cbb56...9ba

Beklager, mente at vi er klare for modul 3😄

Anonymkode: 65471...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det finnes noe særlig statistikk på når folk «gir opp» ettersom det nye programmet kun er et par år gammelt. Men modul 2 er helt grunnleggende ferdigheter, selve utdannelsen skjer i modul 3. Om det grunnleggende ikke er skikkelig på plass vil du kunne slite med å komme gjennom modul 3. Om enn vil du kanskje bruke litt lengre tid enn gjennomsnittet. Hvilken hund har du? :) 

Anonymkode: cbb56...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Tviler på at det finnes noe særlig statistikk på når folk «gir opp» ettersom det nye programmet kun er et par år gammelt. Men modul 2 er helt grunnleggende ferdigheter, selve utdannelsen skjer i modul 3. Om det grunnleggende ikke er skikkelig på plass vil du kunne slite med å komme gjennom modul 3. Om enn vil du kanskje bruke litt lengre tid enn gjennomsnittet. Hvilken hund har du? :) 

Anonymkode: cbb56...9ba

Jeg har en rottweiler, og jeg kan ærlig innrømme at jeg har vært nær ved å gi opp da vi hadde problem på flere områder. Har fått mye hjelp, litt for mye kanskje? Det er derfor jeg begynner å tvile litt nå selv om vi akkurat fikk mørkesøkstesten i boks.

Anonymkode: 65471...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hunden?

Vil du spesifisere litt nøyaktig hva dere sliter med?

Anonymkode: 96113...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...