Gå til innhold

Noen med redningshund her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener min hund til å bli redningshund. Vi har akkurat bestått klasse B, men vi hadde flere forsøk på alle testene. Jeg er litt usikker på om vi vil klare klasse A og bli godkjent😬 Er det noen som vet når de fleste hunder «går ut» av programmet? Er det ved klasse A? 

Anonymkode: 65471...231

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du? Ingenting som heter A/B-godkjent lengre

Anonymkode: cbb56...9ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva mener du? Ingenting som heter A/B-godkjent lengre

Beklager, mente at vi er klare for modul 3😄

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at det finnes noe særlig statistikk på når folk «gir opp» ettersom det nye programmet kun er et par år gammelt. Men modul 2 er helt grunnleggende ferdigheter, selve utdannelsen skjer i modul 3. Om det grunnleggende ikke er skikkelig på plass vil du kunne slite med å komme gjennom modul 3. Om enn vil du kanskje bruke litt lengre tid enn gjennomsnittet. Hvilken hund har du? :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Tviler på at det finnes noe særlig statistikk på når folk «gir opp» ettersom det nye programmet kun er et par år gammelt. Men modul 2 er helt grunnleggende ferdigheter, selve utdannelsen skjer i modul 3. Om det grunnleggende ikke er skikkelig på plass vil du kunne slite med å komme gjennom modul 3. Om enn vil du kanskje bruke litt lengre tid enn gjennomsnittet. Hvilken hund har du? :) 

Jeg har en rottweiler, og jeg kan ærlig innrømme at jeg har vært nær ved å gi opp da vi hadde problem på flere områder. Har fått mye hjelp, litt for mye kanskje? Det er derfor jeg begynner å tvile litt nå selv om vi akkurat fikk mørkesøkstesten i boks.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er hunden?

Vil du spesifisere litt nøyaktig hva dere sliter med?

Anonymkode: 96113...4d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...