Gå til innhold

Hvordan si det på en fin måte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har termin 15. Juli og jeg regner med at svigers ønsker å besøke oss i sommer etter baby har kommet til verden. Svigerfamilien har vi ikke så mye kontakt med ellers i året, men dem er av den typen som plutselig står på døren. Dem bor på andre siden av landet. 

 

Dette er vårt andre barn og jeg kjenner veldig på at jeg ikke ønsker besøk av svigers så tett opp til fødsel denne gangen. (Forige gang sto dem på døren 1 uke etter fødsel og når dem  besøker oss må dem overnatte da det ikke finnes andre overnattingsmuligheter på plassen vi bor)

 

Hvordan kan jeg eller mannen min si til dem på en fin måte at vi ikke ønsker besøk så tett opp til fødsel, men heller avvente noen uker til vi føler oss klare)

Anonymkode: 2be06...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei. Jeg har termin 15. Juli og jeg regner med at svigers ønsker å besøke oss i sommer etter baby har kommet til verden. Svigerfamilien har vi ikke så mye kontakt med ellers i året, men dem er av den typen som plutselig står på døren. Dem bor på andre siden av landet. 

 

Dette er vårt andre barn og jeg kjenner veldig på at jeg ikke ønsker besøk av svigers så tett opp til fødsel denne gangen. (Forige gang sto dem på døren 1 uke etter fødsel og når dem  besøker oss må dem overnatte da det ikke finnes andre overnattingsmuligheter på plassen vi bor)

 

Hvordan kan jeg eller mannen min si til dem på en fin måte at vi ikke ønsker besøk så tett opp til fødsel, men heller avvente noen uker til vi føler oss klare)

Anonymkode: 2be06...dd4

Si det som du skriver det her ☺️ dere ønsker å bli kjent med baby og du ønsker å komme deg etter fødsel.

Anonymkode: 6d5ff...ab6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om at dere ikke kan ha overnattingsbesøk med nyfødt baby i hus. Det må de respektere, enten må de finne et annet sted å bo hvis de skal besøke, eller så må de vente. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...