Gå til innhold

Hvor lang tid tar tannrens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mang tid har dere opplevd at det tar fra dere leverer hunden til dere kan hente den igjen? 

Anonymkode: 2f948...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde time 8:15, ble oppringt ca 9:30 at hunden kunne hentes 10. Men har vært borti at det har gått både fortere og lengre tid, alt etter hvor mye stell som måtte til.

Endel klinikker tar jo og dyret inn til et klokkeslett, men deter jo ikke sikkert at behandlingen starter da.

Anonymkode: 0142c...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be på forhånd om at du vil være der når hunden sovner inn og når hunden våkner igjen, ellers beregner de betydelig lenger tid med oppstalling som ikke akkurat er en hyggelig opplevelse når det er unødvendig.

Kun tannrens uten trekking tar ikke lange tiden på bordet.

Anonymkode: a13aa...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timen startet 08:30 og jeg leverte henne da. Så hun skal ikke ha ventet lang tid i forkant. Sa ifra at jeg ønsker å hente så fort hun har våknet. Tenkte også at det ikke burde ta noe mer enn 1.5 time før jeg blir ringt opp igjen. 

Anonymkode: 2f948...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Be på forhånd om at du vil være der når hunden sovner inn og når hunden våkner igjen, ellers beregner de betydelig lenger tid med oppstalling som ikke akkurat er en hyggelig opplevelse når det er unødvendig.

Kun tannrens uten trekking tar ikke lange tiden på bordet.

Anonymkode: a13aa...e70

Søren jeg visste ikke at man kunne be om det. Hadde jeg visst det hadde jeg gjort det, kjipt om hun har ventet en stund alene. Det informeres jo ikke om at dette er en mulighet…

Heldigvis hadde hun første time på morgenen så hun har ikke ventet så lenge. 

Anonymkode: 2f948...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Be på forhånd om at du vil være der når hunden sovner inn og når hunden våkner igjen, ellers beregner de betydelig lenger tid med oppstalling som ikke akkurat er en hyggelig opplevelse når det er unødvendig.

Kun tannrens uten trekking tar ikke lange tiden på bordet.

Anonymkode: a13aa...e70

Vet du Hvor lang tid beregnes til oppvåkning etter narkose? 
Ts 

Anonymkode: 2f948...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vet du Hvor lang tid beregnes til oppvåkning etter narkose? 
Ts 

Anonymkode: 2f948...c40

Det vet jeg ikke siden jeg alltid ber om å være tilstede og ikke på at dyret våkner fullt av seg selv i bur, men vanligvis ca 15 min fra dyret har fått oppvåkningssprøyte til våken nok til å bli med hjem. Jeg har hund og da vanligvis våken nok til å gå til bilen selv. 

Anonymkode: a13aa...e70

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 2 til 7(!) timer har jeg opplevd.

Anonymkode: 68de9...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alt fra 2 til 7(!) timer har jeg opplevd.

Anonymkode: 68de9...370

Da har dyret ditt vært oppstallet oppimot 6t… Får håpe dyret ditt fortsatt synes det er ok å dra til vet.

Anonymkode: a13aa...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bestandig med til hunden hadde sovnet helt. Var aldri noe spørsmål om noe annet her. Også ringer dem når jeg kan hente. Jeg bor 5 min unna. Og har bestandig tatt meg fri de gangene han var inn til dyrlegen. Men det gikk fort en time og noen ganger mere. For han hadde dårlige tenner. Så han trakk en del på slutten før han gikk bort. Så det et bare de gangene jeg husker. 

Anonymkode: 8f25c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f.. er så forbannet. Da var hunden på oppstalling i mange timer mens jeg ventet i nærområdet og trodde hun var i narkose. Jeg hadde bestilt første time nettopp fordi jeg ønsket at hun ikke skulle vente alene, men de bestemte seg for å ta hu først etter lunsj. (Ikke pga hast sak eller noen krise) Så da har hun sittet alene i et bur på bakrommet i mange timer og vært alene og redd. Ingen informasjon i det hele tatt. Jeg kunne ha ventet med hu eller levert hu inn mange timer senere. Bare et surt ansikt  i resepsjonen og «sånn er det bare». Samlebånd.

Anonymkode: 2f948...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare er tannrens som skal gjøres, så ville jeg beregnet 1 - 1 1/2 time. På selve behandlingen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Da har dyret ditt vært oppstallet oppimot 6t… Får håpe dyret ditt fortsatt synes det er ok å dra til vet.

Anonymkode: a13aa...e70

Dyret mitt måtte på et tidspunkt akuttopereres, og var innlagt nesten en uke etterpå. Og selv etter det synes hun det er ok å dra til vet. Et dyr som er normalt skrudd sammen får ikke traumer av oppstalling.

Anonymkode: 68de9...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vet du Hvor lang tid beregnes til oppvåkning etter narkose? 
Ts 

Anonymkode: 2f948...c40

En time

Anonymkode: 936e6...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...