Gå til innhold

Hva kjøper du hos Normal?


Hanne67

Anbefalte innlegg

Det som er dumt med Normal er at man ikke kan få seg favoritter der.  De får inn store partier av ting, og ikke alltid de får inn samme igjen.   Elsket en bodylotion fra Neutrogens,  tror det het Hydraboost.  Men aldri sett den der igjen. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet om de fortsatt har Mystery bags?

 

Anonymkode: 3e011...d7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deodorant, tannkrem, tanntråd, dusjsåpe, dusjhansker, microfiber håndklær, shampo, barberskum, barberblad, body lotion, solkrem til kropp, selvbruning og en og annen proteinbar.

Anonymkode: 7bcbe...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 7.20):

Noen som vet om de fortsatt har Mystery bags?

 

Anonymkode: 3e011...d7e

Tror det er forskjell fra butikk til butikk, det er jo bare en samling av ting dei ikke får solgt eller evnt om det er rester av noe som forsvinner.

Anonymkode: 77e41...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror det er forskjell fra butikk til butikk, det er jo bare en samling av ting dei ikke får solgt eller evnt om det er rester av noe som forsvinner.

Anonymkode: 77e41...5fd

Så det oftere før men ikke så mye nå i det siste. 

Samme på flying tiger.

Veldig synd.

(Men sparer nok en del fra å få masse tull).

Anonymkode: b1d5b...ddf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så det oftere før men ikke så mye nå i det siste. 

Samme på flying tiger.

Veldig synd.

(Men sparer nok en del fra å få masse tull).

Anonymkode: b1d5b...ddf

Ja, man vet jo aldri hva man får, men stort sett har jeg brukt alt eller gitt bort det jeg ikke trenger. 😀 

Verdien i de er høyere enn det man betaler, så det lønner seg om man kan få benyttet alt.

Anonymkode: 3e011...d7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Mellomromsbørster til tennene
- Børstehoder til elektrisk tannbørste
- Håndkrem og bodylotion
- Shampo og dusj-såpe
- Deodorant
- Papirlommetørklær
- Brille-rens
- Håndsprit
- Barberhøvler
- Hårbørste
- Sokker
- Godteri
- Bind
- Parfyme
- Maskinrens og toalettrens
- Oppvaskmaskintabletter
- Kattesnacks

Jeg synes faktisk den butikken er ganske fin :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiperspirant fra nøytral. Eneste jeg ikke klør meg i hjel av😆 

Anonymkode: 8c484...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å handle der etter at jeg begynte å sammenligne prisene med matbutikken vegg i vegg og oppdaget at kiloprisen hos Normal på veldig mange produkter er høyere. Det ser ut som det er billigere på prislappen, men det er fordi pakkene er mindre...juks og bedrag.

Anonymkode: aaeaa...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har sluttet å handle der etter at jeg begynte å sammenligne prisene med matbutikken vegg i vegg og oppdaget at kiloprisen hos Normal på veldig mange produkter er høyere. Det ser ut som det er billigere på prislappen, men det er fordi pakkene er mindre...juks og bedrag.

Anonymkode: aaeaa...7e8

Jeg kjøper det som er billig på Normal og det som er billig på matbutikken. Ingen grunn til å utelukke det ene for det andre. Dessuten er det jo mye som er bra på Normal som man ikke får andre steder.

Anonymkode: 3e011...d7e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndsåpe, tannkrem, barberblad, barberskum, vanlig dusjsåpe og sjampo og balsam på store flasker.. sånne ting. Sparer en del sammenlignet med å kjøpe de andre steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Har sluttet å handle der etter at jeg begynte å sammenligne prisene med matbutikken vegg i vegg og oppdaget at kiloprisen hos Normal på veldig mange produkter er høyere. Det ser ut som det er billigere på prislappen, men det er fordi pakkene er mindre...juks og bedrag.

Anonymkode: aaeaa...7e8

Man må bare ha hode og øynene med seg. En nettavis gjorde nylig en test det normal kom bedre ut enn Rema.

Anonymkode: 7fa0a...f3e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har sluttet å handle der etter at jeg begynte å sammenligne prisene med matbutikken vegg i vegg og oppdaget at kiloprisen hos Normal på veldig mange produkter er høyere. Det ser ut som det er billigere på prislappen, men det er fordi pakkene er mindre...juks og bedrag.

Anonymkode: aaeaa...7e8

Man er jo litt tett om man tror at en butikk er rimeligst på alt. 

Trikset til alle butikker er jo å få deg til å kjøpe andre ting enn det de har lavest margin på. Og det har de jo absolutt lykkes med når du bestemmer deg for å velge en butikk foren en annen, fordi du føler de lurte deg akkurat med den tannkremtuben. 

Anonymkode: 936ee...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godbiter til hunden, tannbørste, tannkrem, barberblader til mannen og dansk remulade.

Anonymkode: 26b08...563

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deodorant, godteri, eventuelt såper/shampoo o.l.

Anonymkode: 2cd32...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 13.17):

Har sluttet å handle der etter at jeg begynte å sammenligne prisene med matbutikken vegg i vegg og oppdaget at kiloprisen hos Normal på veldig mange produkter er høyere. Det ser ut som det er billigere på prislappen, men det er fordi pakkene er mindre...juks og bedrag.

Anonymkode: aaeaa...7e8

 

AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 18.23):

Man må bare ha hode og øynene med seg. En nettavis gjorde nylig en test det normal kom bedre ut enn Rema.

Anonymkode: 7fa0a...f3e

Her er en sammenligning av priser mellom Rema, Normal og Europris:

https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/enorme-forskjeller-jeg-blir-sjokkert/16187988/

Anonymkode: 3e011...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne67 skrev (På 27.3.2024 den 0.07):

Jeg er nesten alltid innom Normal når jeg er i nærheten. Liker også at man får gratis-produkter via appen.

Hva pleier du å kjøpe der? Tenker da på innenfor alle kategoriene de har.

Neglelakker, fotpeel, parfyme fra Britney. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...