Gå til innhold

Norske influencere/folk på sosiale medier du liker?


Vicnord84

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden lengre ned, med et litt hyggeligere utgangspunkt 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liva Ingebrigtsen - utrolig kreativ! Liker spesielt det hun deler om halloween/karnevalsminke, bursdagsfeiring og egenproduserte ting som klær og kunst. Pluss at hun deler både gode og dårlige dager

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig tråd ❤️ Jeg liker Kristin Gjeldsvik, Sara Emilie, Emilie Nereng, Marie Bjørnsen, Seline Lie og søsteren med downs, Djessa Bell, Mary-Janec og livet som det er og flere snappere som snapper om trening, dyr og håndarbeid 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker han som blogger som Pappahjerte, men husker ikke helt hva han heter. Fordi han ikke legger ut bilder av eller utleverer personlige ting om barna, skriver veldig godt med en lun og fin humor, og skriver bare når han faktisk har noe interessant å komme med! :)

Har igrunn ikke lest andre blogger, så kan jo hende jeg hadde likt noen andre hvis jeg hadde lest dem! 😄

Endret av princeofithilien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kun er en jeg virkelig liker og det er Linnea Myhre :)

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sies at jeg ikke klarer å respektere influencer som et yrke. Så bare der går jeg jo på en smell,men er noen som virker å ha langt bedre verdier,eller kan tilføre meg noe i forhold til andre. Av de jeg liker er f.eks: Kristin Gjelsvik. Linnea Myhre. Svein Østvik (Han er vel en infleuncer nå)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kanskje ikke influensere, men jeg liker å følge litt med på YouTube-kanalen til norwaytwins. Koselige, ujålete damer. Ellers følger jeg veldig lite med på influensere/bloggere og sosiale medier. Følger noen svenske damer på YouTube da, bla. Margareta Grääs. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea Myhre, Isabel Skolmen, Tone Damli, Vegard Harm, Funkygine, Voksenstruggles. Det er mange flinke og morsomme folk der ute 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (34 minutter siden):

De er kanskje ikke influensere, men jeg liker å følge litt med på YouTube-kanalen til norwaytwins. Koselige, ujålete damer. Ellers følger jeg veldig lite med på influensere/bloggere og sosiale medier. Følger noen svenske damer på YouTube da, bla. Margareta Grääs. 

Glemte Noewaytwins som jeg også følger ja. Koselige damer 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjartesmil, Linneah Myhre, Julie Valsø, Tegnehanne, Polkadotingrid, Vidar Josdal, Ingrid Gjessing Linhave, Bjarte Tjøstheim, Lisa Aisato, Aurikatariina, Banksy og Dr. Gabor Maté.

 

Ikke mange influensere i lista da men tok med de kjendisene jeg følger ✌️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Norwaytwins

- Cornelia Thorsen

- Vegard Harm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea MyhreT,.one Damli og IngerInDubai er de første tre jeg tenkte på. Disse tre er jo svært forskjellige mtp hva de driver med og er opptatt av. Felles for dem (synes jeg) er at de virker veldig genuine og ekte, tro mot seg selv, har bein i nesa og har god humor! Synes også disse tre damene er sterke på hver sine måter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...