Gå til innhold

Utdrikningslag brudgom - Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal arrangere utdrikningslag tidlig i juni, jeg har aldri gjort det før og har aldri vært med i ett heller😅 Arrangerer for en barndomsvenn her i Trondheim, ikke en stor gruppe, ca. 5 inkludert meg og brudgom. Gruppen er både kvinner og menn. Jeg kan huse opp til 5 stk hos meg(de fleste kommer langveis fra). Tenkte at enten lager jeg frokost her hos meg, eller så tenkte jeg at vi kunne dra på Scandic Nidelven.

Min venn er veldig glad i historie, så tenkte en eller annen omvisning av noe slag, men jeg vet han alt har vært både på Munkholmen og på Festningen på omvisning. Andre forslag? Særlig krigshistorie er interessant. Jeg fant en guidet båttur men det var så himla dyrt det ikke er aktuelt. Tenkt på lazertag, paintball, gocart, dog vet jeg kun om en plass i en gocart 😅 Han er ikke en liten mann:P Tenkte også på kajakktur men han kan ikke svømme så tror det er dårlig deal.

Også tenkt på karaoke da han ikke er så verst til å synge, verre med resten av oss :fnise: Tenkte også å få venner, familie osv. til å lage en videohilsen som jeg kunne satt i hop og spilt av. Jeg er også en heldig eier av en jacuzzi.

Han er også glad i musikk og humor, så hadde vært kjekt med standup show eller noe men det skal nå godt gjøres at det klaffer.

Hjelp😄

Anonymkode: cd13c...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan høre med Fortidsminneforeningen om de tar på seg en guidet tur, var på omvisning med de under Olavsfest, veldig bra.

Ellers var escape room en klassiker før pandemien, men usikker på om de finnes fremdeles.

Anonymkode: 5c7c9...cd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du kan høre med Fortidsminneforeningen om de tar på seg en guidet tur, var på omvisning med de under Olavsfest, veldig bra.

Ellers var escape room en klassiker før pandemien, men usikker på om de finnes fremdeles.

Anonymkode: 5c7c9...cd8

Har tenkt tanken men han er ikke en spillnerd så er usikker. 

Men takk for tipset om Fortidsminneforeningen! Undersøkelser med dem.

Anonymkode: e52dc...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...