Gå til innhold

Fysioterapeaut drar ned underbuksa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går til fysio pga smerter nederst i ryggen og setemuskulatur. Han drar alltid ned trusa litt for å sette noen nåler, og fortsetter å massere setemusklene rett etterpå. Er i og for seg en behagelig og kjekk fyr, så det gjør meg ingenting, men undrer meg litt over om det er vanlig. Noen som har erfaringer?

Anonymkode: 397f1...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vondt i rumpa og synes det er rart at du får akupunktur og massasje der? Og tror det er seksuelt? 

Anonymkode: 3e541...fd8

  • Liker 28
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart med massasje, litt rart at det ikke er med klær, eller i alle fall underbukse på (har som regel på løpetights). Har vært hos naprapat og kiropraktor noen ganger, aldri opplevd akkurat det..

Endret av Kjersti2024
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt normalt.

Anonymkode: 01d37...91a

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Går til fysio pga smerter nederst i ryggen og setemuskulatur. Han drar alltid ned trusa litt for å sette noen nåler, og fortsetter å massere setemusklene rett etterpå. Er i og for seg en behagelig og kjekk fyr, så det gjør meg ingenting, men undrer meg litt over om det er vanlig. Noen som har erfaringer?

Anonymkode: 397f1...3bc

Så det hadde gjort deg noe hvis det var en stygg fyr?

Anonymkode: 8bb98...566

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjersti2024 skrev (3 minutter siden):

Ikke rart med massasje, litt rart at det ikke er med klær, eller i alle fall underbukse på (har som regel på løpetights). Har vært hos naprapat og kiropraktor noen ganger, aldri opplevd akkurat det..

Mener du at de skal sette akupunktur gjennom trusa? 

Anonymkode: 3e541...fd8

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he. Ja. Tror kanskje det. Hadde i alle fall gjort meg mer..

Anonymkode: 397f1...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Går til fysio pga smerter nederst i ryggen og setemuskulatur. Han drar alltid ned trusa litt for å sette noen nåler, og fortsetter å massere setemusklene rett etterpå. Er i og for seg en behagelig og kjekk fyr, så det gjør meg ingenting, men undrer meg litt over om det er vanlig. Noen som har erfaringer?

Anonymkode: 397f1...3bc

Så du hadde brydd deg med at en profesjonell hadde behandlet deg riktig hvis han var en ubehagelig og stygg fyr??

Altså, ærlig talt - du går dit fordi du har smerter nederst i rygg og setemuskelatur og du lurer på om fysioterapeuten gjør noe rart ved å trekke ned trusekanten for å behandle deg????

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt. 

Anonymkode: 219f8...d50

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres normalt ut. Selfølgelig kan ikke klær være iveien når man skal sette nåler.

 

Anonymkode: f30a8...94b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

He-he. Ja. Tror kanskje det. Hadde i alle fall gjort meg mer..

Anonymkode: 397f1...3bc

Du får «komme borti» penisen hans neste gang, og se hvordan han reagerer :)

Åpenbart at du har no fantasier. Greit det, jeg har knullet både egen massøse, frisør og tannlege 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Går til fysio pga smerter nederst i ryggen og setemuskulatur. Han drar alltid ned trusa litt for å sette noen nåler, og fortsetter å massere setemusklene rett etterpå. Er i og for seg en behagelig og kjekk fyr, så det gjør meg ingenting, men undrer meg litt over om det er vanlig. Noen som har erfaringer?

Anonymkode: 397f1...3bc

Jeg går til 2 ulike behandlere, for ulike ting.

Det er litt ulike måter dette gjøres på 😅

Den ene av dem, de spør «går det greit om jeg løfter litt på t-shorta di», mens den andre ikke spør om noe.

En forskjell er jo at hos den andre der er jeg kun iført BH og truse til å begynne med. Og vi har også jobbet med rumpe/bekken området. Når jeg snur meg rundt, dras trusa noe ned, for å ha tilgang til å stikke med nåler og også klemme/massere.

Den første behandleren; der har jeg ofte på alle klærne. Men jeg går dit for bekkenbunns-fysio, og vi har hatt 1 innvendig time, og selv med trusa av ble det spørsmål om hver minste bevegelse var greit.

Så min erfaring er at ulike behandlere gjør dette ulikt 😅

Synes ikke den ene eller den andre måten er bedre, begge går like greit. Blir bel mer satt ut av den personen som spør om lov, enn den som bare tar seg til rette og gjør jobben jeg betaler for 😅😂

Anonymkode: 182f6...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenkte du skulle få bekreftet at denne terapeuten hadde noe grisete tanker om deg, men så ble det jammen du som endte opp som grisen i din egen tråd 🐷

Anonymkode: 31b4d...fd5

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Synes ikke den ene eller den andre måten er bedre, begge går like greit. Blir bel mer satt ut av den personen som spør om lov, enn den som bare tar seg til rette og gjør jobben jeg betaler for 😅😂

Anonymkode: 182f6...5a0

Skjønner dette. Det er et tveegget sverd. Jeg tenker at som terapeut ønsker man ikke å så seksuelle tanker i sin pasient, og det er på sett og vis det som antydes når man spør om lov når man nærmer seg intimsonene. Hvis man derimot bare kjører på uten å lee et øyenbryn eller bemerke noe som helst, så er det lettere å tro at det absolutt ikke faller terapeuten inn at det kan oppleves som seksuelt og i overkant intimt.

Jeg tror faktisk jeg hadde foretrukket en som ikke stoppet og spurte hele tiden. Det hadde sådd tanker i hodet mitt og stemningen hadde endret seg for min del. 

Anonymkode: 31b4d...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

vi har hatt 1 innvendig time

Innvendig time? Hva mener du?

Anonymkode: 3f869...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres normalt ut. har selv fått mye akupunktur i nedre del av rygg og bekken, alltid dratt trusa nok end til å få satt de nålene.

Anonymkode: d8e7c...d3f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Innvendig time? Hva mener du?

Anonymkode: 3f869...23b

Bekkenbunns-fysioterapi. Du kan google det om du er interessert i å vite mer. 

Anonymkode: 182f6...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du har vondt i rumpa og synes det er rart at du får akupunktur og massasje der? Og tror det er seksuelt? 

Anonymkode: 3e541...fd8

Han bør vel forklare og innhente samtykke før han gjør noe slikt?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bekkenbunns-fysioterapi. Du kan google det om du er interessert i å vite mer. 

Anonymkode: 182f6...5a0

Kan du ikke bare forklare. Var lite å finne. 

Anonymkode: 219f8...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sagt til fysio at hun skal si fra hva hun gjør før hun gjør det, slik at jeg er forberedt. 

Anonymkode: 219f8...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...