Gå til innhold

Omslagskjole utdatert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nesten bare omslagskjoler. Men er det noe folk går med fremdeles? Føler meg bare utdatert uansett hva jeg tar på meg. Hvilke typer kjoler kjøper dere til sommeren?

Anonymkode: 08da0...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i 40-årene, så er mulig utdatert selv 😅. Men heller et plagg kroppen min klær, enn et plagg som er helt moderne. 

Anonymkode: 8fe09...22e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omslagskjoler er et ganske tidløst/klassisk plagg, så de vil aldri være umoderne, og innimellom veldig trendy :) Du kan jo variere eller oppdatere med sko og accessoirer? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert eneste år i de siste minst 20 årene har omslagskjoler og skjørt vært i vinden, tviler sterkt på at det skulle vært så veldig ut i år.

Anonymkode: b55dc...bb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser litt kjerring ut (jada, jeg sa det, slapp av), men tror egentlig det er bare meg.

Anonymkode: e0289...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omslagskjoler kommer jo i alle former, lengder, farger og mønster. Det blir litt som å si at jeans er utdatert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at selve konseptet omslagskjole er tidløst, men at det kommer an på stoffkvalitet, mønster, generell fasong og annen eventuell pynt på kjolen.

Anonymkode: b0e1a...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten bare omslagskjoler. De er mest flatterende på min kroppsfasong. Varierer sko , vesker og tilbehør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...